یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

فینال استندآپ کمدی خندوانه ! رای ما میثم درویشان پور :///:

اجرای میثم درویشان پور فینالیست خنداننده شو را از دست ندهید .

توی کانال خندوانه هم هست !

الانم خیلی به کار من میاد چون یه عوضیو تازه بلاک کردم ک میخوام ذهنم آروم بشه ^^ 
sina S.M
اسمان ***
۲۱ مرداد ۰۲:۵۹
دوستان چه تخصصی نطر دادن ..من همین الان ازیکی ازدوستام پرسیدم که اصلا چی هست مث اینکه یه قرن عقبم ازملت...
پاسخ :
خخخ خب شما لابد خیلی کلاست بالاست و تلویزیون ملی رو تحریم کردی و نمیبینی 😂
פـریـر بانو
۲۰ مرداد ۱۵:۴۱
مجید اجراهای قبلیش خیلی بهتر بود :)
میثم ولی خیلی خوب بود :دی 
مخصوصا اون قسمت لالایی و آهنگی که بچهه با رقص نور واسه خودش زده بود :))
پاسخ :
وای اصلا من مردم اونجاش ! ۶ بار فکر کنم دیدم اون تیکه رو 😂 

گنجیشک لالا سنجاب لالا جوونا بالا .... .. آره بابا بگیر بخواب حالا . لالا لالا لالا  . 😂😂😂 
mitra .mo
۲۰ مرداد ۱۳:۴۶
میثم درویشان پور واقعا عالی بود
Bahar Alone
۲۰ مرداد ۱۰:۴۸
منم به میثم رای دادم.مثه دراکولا!:دی
؛)
پاسخ :
شما دو تا مگه یه نفر نیستین :))
کنت دراکولا
۲۰ مرداد ۱۰:۰۴
دیشب روده م ترکید،آنقدر خندیدم:|:))
پاسخ :
واقعا دم رامبد گرم که داره استعداد یابی میکنه . استندآپ کمدی های خارجی رو ادم باید کلی موتور بسوزونه تا بفهمه واقعا وقتی میشه انقدر راحت خندید چرا نباید استفاده کنیم ! 
فک کنم از سال های بعد رامبد بیشتر ازین استعداد یابی ها کنه چون میگه "شک داشتیم از اینکه به حد از موفقیت برسه . "
___ سلوچ
۲۰ مرداد ۰۸:۲۷
آره میثم بهتر از مجید بود

اما جفتشون مراحل قبل اجراهای بهتری داشتن
پاسخ :
مجیدم خوب بود ولی همون بیحالیش واقعا شور و حال میثم رو نداشت !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان