یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خداحافظی مسالمت آمیز نزدیک است

س ... بعضی هایتان میدانید س مخفف نام چه کسیست ‌‌. 


س دوست مجازی ای که یکسالی است باهاش در ارتباطم. امسال کنکوری بود . 


لزومی نداشت در وبلاگ درباره اش حرف بزنم . 


اولین کسی بود که چت از طریق وویس را باهاش تجربه کردم ! خیلی جالبه . وقتی دیگر تایپ کردن کسل کننده میشود و میروید سراغ دکمه وویس انگار دوباره با طرف اشنا شده باشید دلتان میخواهد ساده ترین جمله ها را که خیلی پیشتر در چت درباره شان حرف زده بودید را پای وویس بیان کنید . خنده های ریز و بیان احساسات کاملا فرقی ندارد با اینکه کنار شخص نشسته باشید . 


س تنها کسی توی جهانه که من باهاش ۴ الی ۵ ساعت پشت سر هم وویس رد و بدل کردم . بقیه افراد (چه دختر چه پسر) یا به طور مقطعی و کوتاه وویس میدادند یا اصلا اعتماد به نفس وویس دادن نداشتند . 



فرض کنید کسی که انقد از وویس باهاش حرف زدین عکسش را یکبار هم ندیده اید . تنها گوشه و کنار چشم هایش عکس مینداخت یا مثلا نصف صورتش را میپوشاند و توی اینستا و اینا میذاشت . 


انقدر توی این یک سال (کلا من یه ساله موبایل خریدم ) برایم جالب بود که این ادم چه شکلی است که چند وقت پیش بهش گفتم حاضرم ادرس وبلاگم را با عکسش تاخت بزنم . که البته فایده ای نداشت و کلا قضیه را فراموش کرد. 


تو ۲۴ ساعت گذشته دو تا حادثه بد رخ داد که اصلا خم به ابرو نیاوردم . چون خیلی وقته دنیا رو غیر واقعی میبینم. مثلا نقاشی دیجیتالم که دو ساعت روش وقت گذاشته بودم و یه چیز محشر سفارشی بود کلش پاک شد و به هیچ جام نبود :/ 


یا سیم سه‌تارم امروز پاره شد و بدون اینکه به روم بیارم رفتم دادم استاد درستش کرد و به اهل خونه هم هیچی نگفتم . (مسلما بابد ناراحت میشدم چون واقعا فک نمیکردم اینقد سریع بشه درست کرد )


اما امروز این اتفاقی که درباره س افتاد واقعا یه بغض گذاشت ته گلوم ... نمیدونم چجوری میشه با این خدافظی مسالمت آمیز قریب الوقوع کنار بیام . 


معمولا با هرکی تو مجازی قطع رابطه کردم بر اثر یه دلخوری بوده . ولی این کاملا قراره دوستانه باشه . اینشه که از هر چیزی بدتره ‌ . اینکه یه نفر میره و تو حق نداری تو دلت بهش فحش بدی . 


یه هفتست که با یکی اشنا شده و قراره مقدمات ازدواجو بچینه ... این یعنی وقتی ازدواج کرد کلا باهاش نباید چت کنم .کسی که تو این سن قصد ازدواج داره نمیتونه اونقدر روشنفکر باشه که در حین اینکه مزدوجه با یه نفر دوست مجازی باقی بمونه و بدون اطلاع به همسرش چت کنه ! :/


 هوف واقعا ته دلم میخوام بهم بخوره ولی نمیشه ارزوی خوشبختی براش نکنم . بهرحال چیزی که اون دلش میخواد منم دلم میخواد ! و وقتی میخواد توی ۲۰ سالگی ازدواج کنه و درگیر حاشیه های روابط دختر پسری نشه من نمیتونم به لحاظ وجدانی مانعش بشم . زندگی ساده و بی درد سری رو براش ارزو میکنم . هرچند بهش از معایب ازدواج تو این سن هم گفتم ولی در نهایت تصمیم با خودش و خانوادشه . 


البته الان برای ناراحت شدن و خدافظی زوده .. اینو خودشم گفت . 

ولی بهرحال فک نمیکردم انقد زود وقتش برسه .

زمان یه بار دیگه هم داره میگه ، که در حال حرکته . . .

sina S.M
Bahar Alone
۲۶ مرداد ۰۸:۵۸
چه باحال!وویس بفرستیم واینا!: دی
بعضی آدما هستن،میرن،هیچکسی هم نمیتونه جاشونو بگیره،باور کن:|
+یه هفته ست که با یکی آشنا شده میخاد باش ازدواجم بکنه؟!
پاسخ :
+ اره خب تو این یه هفته طرف ابراز علاقه کرده اینم بدش نیومده و حالا داره به ازدواج فک میکنه و قراره یه بزرگتر وساطت هم کنه این وسطو خلاصه قضیه جدیه
Poker Face
۲۵ مرداد ۲۳:۴۷
من خیلی وقت پیش ولش کردم

یه یه سال شد تقریبا
Poker Face
۲۵ مرداد ۱۹:۴۵
شتتتتتتت://///
توام سه تار میزنی؟
اونوقت سه تار میزنی و بلد نیستی سیمشو عوض کنی؟

پاسخ :
باو خیلی وقت پیش یه صوت خودنوازی سه‌تار گذاشتم .

نه والا هنوز بلد نیستم بگیرم دستم درست هی استاد میگه چرا شبیه تار میگیری . سیم عوض کردن پیش کش !!

چند ساله میری؟؟
fa fa
۲۵ مرداد ۱۷:۴۴
آخ آخ یادم رفت باید واسه شما نظر کوتاه بذارم
از این به بعد:)
پاسخ :
کینه ای نباش اون موقع واقعا در شرایط پاسخ مفصل دادن نبودم 
fa fa
۲۵ مرداد ۱۷:۴۰
آشنایی‌های مجازی توی این زمان که همه دنیای مجازی براشون پررنگه خیلی مهم هستن. واقعا نمیشه ساده ازشون گذشت و البته نمیشه هم بخاطر ترس از فرجامشون ازشون دوری کرد. دنیای عجیبی هستن...
خوشبخت باشن.
پاسخ :
بله :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان