یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خور و خواب ۲۰۰ درصدیِ امروز :))

وای امروز خیلی از زندگی لذت بردم ! یه روز شبیه لاشی ها زندگی کردم .


نه پای گوشی وقت هدر دادم 



نه یه ورق کتاب خوندم ! 


نه نقاشی کردم 


نه داستان نوشتم 


نه پامو از خونه گذاشتم بیرون ! (تقریبا پامو از اتاق هم نذاشتم بیرون به جز صبحانه و نهارو دستشویی) 


😂😂😂  وای یعنی من راضی ام امشب بمیرم چون دیگه هیچی از زندگی نمیخوام ! 


تنها کاری که کردم دیدن دوباره ی سه تا فیلم بود . یه جور آرشیو فیلم های لبتابمو که تعدادشون شاید از ۳۰ تا بیشتر نباشه رو زیر و رو کردم . 


زوتوپیای زبان اصلی رو دیدم . اولش گفتم بذار ده دقیقشو ببینم صرفا ببینم چقدر زبانم خوب شده . بعد به خودم اومدم دیدم فقط نیم ساعت تا فیلم مونده . اصلا اون نسخه ای که من دیده بودم توی اپارات بود با کیفیت ۳۲۰ فک کنم و همینطور سانسورای مزخرف و بریدن آهنگا ... الان اینو دیدم دهنم وا موند ! شنیده بودم اولین باریه که انیمیشنی ساختن که تک تک موهای پوست روی حیوونا رو توشساختن و اینا . اصلا یه جاهایی فیلمو نگه میداشتم و زل میزدم به اون تصویر بی نظیر و جزئیات بی نهایت ریزی که در صحنه های دو سه ثانیه ای رعایت شده . واقعا لذت بخش بود . 


نیم ساعت مونده به زوتوپا رفتم سراغ یک فیلم دیگه ‌... البته حتما میرم بقیه زوتوپیا رو میبینم و شاید ده بار دیگه هم ببینمش . 


فیلم دوم رو قبلا اینجا هم دربارش حرف زدم . انقدر این فیلم منزجر کنندست که نتونستم کامل ببینم ولی الان یک ساعتش رو کامل دیدم و بناست بقیشم ببینم . همون فیلمی که کارگردانش به قتل رسید و به زبون ایتالیاییه ‌ . با توجه به تمرکزی که این چند ماه تابستون روی موضوع فاشیسم در ایتالیا دارم و کتابایی که خوندم . این فیلم الان صد برابر قبل برام جذاب شده و حتما باید یه نگاه تخصصی بهش بندازم . 



بعد هم رفتم سراغ بهترین فیلمی که دیدم ! فک کنم بار سوم باشه که میبینم ‌ .. 


Her . 


خب دیگه این از امروز . 


فردا هم میخوام بعد کلاس ورزش برم سینما یه فیلم ایرانی ببینم . اسمشو نمیگم چون میترسم کسی با کامنتش لوثش کنه 😅 



راستی مصاحبه اخیر جیرانی با پیمان قاسم خانی در ۳۵ درجه رو دیشب دیدم و اون بود که امروز منو توی چاله فیلم دیدن انداخت . 


پیمان صورتش نسبت به سن پطرزبورگ کاملا تکیده شده هرچند از نگاه کلی نسبتا قیافش همون جوون کله شقه .. ولی واقعا خیلی عوض شده. حالا شبیه آلپاچینوست از لحاظ چین و چروک صورت ... یه جورایی پیر و پخته شده . 

البته این موضوع رو در مهران مدیری نمیشه دید . فک کنم چون مهران زیاد روی صحنه هست و باید بیشتر حواسش به صورتش باشه ولی پیمان چون از پشت صحنه همه چیو میگردونه براش مهم نیست و واقعا سنگینی این همه سال کار کردن رو میشد دید توی صورتش :/ 



وای نصف پست که شد تحلیل صورت پیمان قاسم خوانی :/



sina S.M
ــ یاس ــ
۲۹ مرداد ۱۱:۴۸
دلم میخواد یه هفته از این روزا داشته باشم! هفت روز فکر کنم حالمو سرجاش بیاره:/
پاسخ :
کسی جلوتو نگرفته خو :))
پرهام :
۲۸ مرداد ۱۸:۴۰
کفرگویی نکن مرد! داستان اسباب بازی ها مقدسه.. اصلا قسمت دومش بهترین فیلم تاریخ سینماست به نظرم! ولی خب علاقه ت به حیوانات رو هم درک میکنم. از باغ وحش پلاستیکی کتابخونه ت میشه فهمید:-)

البته الان پیکسار و دیزنی با همن در هر صورت ولی هنوز سبک خودشون رو دارن. اون ماهیگیر هم مال دریم ورکسه که شرک و اژدهاتونو چطور آموزش بدین و اینا رو ساخته. اتفاقا نمو هم مال پیکساره در اصل فقط توزیع کنندش دیزنیه.

+خب منم که گفتم روانم گردانه!:-))) ولی جدا فیلم خوبیه her ایدش خیلی بکر و جدیده.

پاسخ :
اخه کلا قیافه اون لوک خوش شانسه تو داستان اسباب بازی اصلا نمیشد باش ارتباط برقرار کرد مخصوصا اینکه هی خشک میشد بدترش میکرد .. با اون نهنگ توی نمو من بیشتر ارتباط برقرار میکنم تا اون :/// 

بهرحال چیزی که توش خون جریان داره مقدسه آقا ! نه چارتا چوب و تخته که معلوم نیس با چ منطقی جون دارن ! (باز حرف زدن حیوانات قابل قبول تره !:دی) 

بهتره درباره پیکسارو اینا دیگه حرف نزنیم هرچی بیشتر میگذره بیسوادی من در این زمینه آشکار تر میشه و الان فرق دریم ورکس و دیزنی رو نمیدونستم کلا :/ 

+ بعله !  از ایده های باحالش اینه که از اسکارلت جوهانسون فقط صداش توی فیلم بود مگرنه کلا حواسمون میرفت بهش و هیچی نمیفهمیدیم از فیلم :///


تا الان ۳ تا کامنت خصوصی برات فرستادم که هیچ کدوم بدستت نرسیده . 
پرهام :
۲۸ مرداد ۱۵:۱۲
جدی آبغوره میگیری اون قسمت رو؟ من کلی دلم خنک میشه  وقتی یواکین فینیکس نابود میشه اونجا. اصلا ازش خوشم نمیاد. بازیگر خوبیه ها ولی باید تاوان کشتن راسل کرو تو فیلم گلادیاتور رو بده هرحال:-))

من کلا بای دیفالت روانم در حال گردشه، نیاز به روانگردان ندارم:/

خب فقط پول نیست. سبک تصویری و محتوای خودشون رو دارن، مثلا دیزنی اغلب قهرماناش دخترن. از اون سفید برفی و سیندرلا بگیر تا همین brave و زوتوپیا. ولی پیکسار زیاد تو این فاز نیست. حالا فیلمنامه ی همین زوتوپیا رو با شاهکار داستان اسباب بازی مقایسه کن. پیکسار بی نظیره خدایی.
پاسخ :
وا چیز چرتی مثل داستان اسباب بازی رو با زوتوپیا مقایسه نکن !! من همیشه عاشق انیمیشن های حیوانات بودم. اینم مد نطر بگیییر:دی

من اصلا اون کمپانیا رو فرق نداره برام فقط میدونم پیکسار اون چراغ مطالعه هه بود که خیلی تیتراژ ترسناکی بود نسبت به اون ماهیگیر دیزنی و خاطرات بینهایت باحالی که با شرک و نمو داشتم !


+ نه آب شنبلیله میگیرم با افزودنی های مجاز :/  خداروشکر من اولین جا بود که میدیدم فینیکس رو. بعدم ادم باید یکم آنرمال باشه که با صحنه های sad دلش خنک بشه :// :))
Bahar Alone
۲۸ مرداد ۱۱:۳۸
فیلمای خوب خیلی میتونن حال خوب کن باشن:)))
 خیلی خوبه که با فیلمای خوب حالت خوب میشه.:|
امضا: بهار خوب:|
پاسخ :
یعنی اون امضا بهار خوبو نمیزدی خودم مینوشتما !

امضا : زمستان بد :/ 
mitra .mo
۲۷ مرداد ۲۳:۱۸
از زمان ساخت سنپترزبورگ 8 سال میگذره
بعدشم خود مهران مدیری موهاش کامل سفید شده
گذر عمر است دیگر
انیمیشن هم نگا میکنی؟
پاسخ :
به فافا هم گفتم دیگه به مو اعتقاد ندارم :دی 

بله همه مدل فیلمی میبینم . بعد زوتوپیا رفتم فیلمی دیدم که تا سال ۲۰۰۰ توی انگلستان فقط نسخه سانسور شدش حق پخش داشت . 😂😂😂 یعنی گستردگی سلیقه رو داشته باش فقط !!
fa fa
۲۷ مرداد ۲۱:۳۴
her و zootopia رو دیدم و چند بارم دیدم و هردو رو دوست دارم
انیمیشن فقط زبان اصلی. دوبله به درد نمیخوره. و چون صداگذاریه فهمیدنش ساده تره.
تحلیلتم دوست داشتم. البته غیر از چین و چروک به رنگ مو هم باید بپردازی:| 
پاسخ :
کلا فکر میکردم انیمیشن برا بچه هاست . الان تازه فهمیدم چقدر خوبه برا اموزش زبان هم . اصلا هم فقط برا بچه ها نیس ‌. کما بعضی جاهاشو فقط بزرگسالا میفهمن :/// 

رنگ مو رو خب میشه زرتی تغییر داد برا همین به عنوان فاکتور سنی بهش نگاه نمیکنم (اخه انقد معلم تو دبیرستانمون داشتیم که رنگ کردن موهاشونو کلا ازون بخش ناامید شدم برای شناسایی ادم ها !) 


پرهام :
۲۷ مرداد ۲۱:۲۳
پنج خط اول پست= 
the awkward moment when I realized I have been living as a lashi for months now...

من کلا با انیمیشن های دیزنی حال نمیکنم. انیمیشن فقط پیکسار. مگر اینکه فیلمنامه های پیکساری بتونه یه انیمیشن دیزنی رو قابل تحمل کنه:/

فیلم Her فقط اونجاییش که میفهمه سامانتا با ۳۵۷۸۴۹۸ نفر دیگه هم در ارتباطه:-))))
پاسخ :
من her رو فقط به خاطر ده دقیقه آخرش و آبغوره ای که هر بار میگیرم اون قسمت میبینم :/ 

تو برای ماه ها لاشی بودی ؟؟ به مواد روانگردان روی نیاوردی  ؟:دی

این کمپانیا فقط پول میدن دیگه بقیه کارا با تیم کارگردانیه .البته این نظر غیر تخصصیه منه 😂 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان