یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

فقط شونزده درصد

شدیدا نیاز دارم بیشتر از یک بدن داشته باشم . با مغز های مختلف که توسط یک سیستم بی سیم به یک مغز محوری وصل میشوند ! مثل چند کامپیوتر که برای یک سیستم مرکزی هدف مشترکی را دنبال میکنند . 


با یک بدنم کتاب میخوانم . صبح تا شب . شب تا صبح . نسکافه میخورم و خورم و دست به موبایل نمیزنم . 


یا یک بدنم فقط موسیقی گوش میدهم . تاریخ اپرای ایتالیا را شخم میزنم . صبح تا شب هدفون توی گوشم است و دست و صورتم را هیچ وقت نمیشورم چون با هدفون نمیشود اینکار را کرد !  


با یک بدنم داستان مینویسم ... مخصوصا داستان هایی که نصفه نوشته ام و باید به سرانجام برسد . از پای لبتاب تکان نمیخورم !! از اطلاعاتی که از بدن کتاب خوان کسب کرده ام هم استفاده میکنم (با اتصال به سیستم مرکزی ) 


با یک بدنم فقط وب نویسی میکنم !! کامنت میگذارم و تبلیغ وب را میکنم 


با یک بدنم زبان میخوانم . تمام مقاله های ویکی پدیا در باره جنگ جهانی را با کمک گوگل ترنسلیت از بر میشوم ! 


با یک بدنم نقاشی میکشم ! آن ابزار کوفتی را توی لبتابم نصب میکنم و دستگاهش را هم میخرم و حرفه ای به نقاشی دیجیتال روی می آورم ! تازه باید دو تا لبتاب داشته باشم چون آن یکی لبتاب دست بدن نویسنده است 🤔 


به همین بدن ها راضی ام . حتی هنوز بدن برای زدن سه تار در نظر نگرفتم چون گفتم شاید زیاده خواهی باشه ! یا با کمبود جا مواجه بشیم تو خونمون :!!! 


بدن کتابخوان 

بدن نقاش 

بدن موسیقی گوش دهنده ! 

بدن نویسنده 

بدن بلاگر 

بدن زبان انگلیسی 



با این یک بدنم اگر بخواهم خیلی عادل باشم برای هر بدن فقط ۱۶ درصد انرژی میتوانم بذارم ! اگرم نخواهم عادل باشم باید یکی را کم کنم و به دیگری اضافه کنم و تعادلش به هم میخوره ! مثلا بدن بلاگر رو بیارم روی ۵ درصد آنوقت بقیه بدن ها رو یکی دو درصد زیاد کنم 🤔 نمیشه که مریض میشم 🙄


خیلی بد است که نمیتوانم بین خواسته هایم یکی را قربانی کنم . مثل پایه های حیاتی یک ساختمان اند . هرکدام حذف بشود از زندگی عقب میمانم . پایه هایی به زخامت ۱۶ درصد ! فقط ... شونزده درصد .


فک کنم اگر به این زندگی ۱۶ درصدی ادامه بدم بیشترین چیزی که بشم یک ستون دار تو یه روزنامه مزخرف باشه ‌ . تازه همونم شاید نشدم ! شت 











sina S.M
mitra .mo
۳۱ مرداد ۱۵:۰۰
ایده جالبی بود
فکر میکنم بهش
پاسخ :
🙂 ایده داستان نویسی یعنی ؟؟ ✌
مریــــ ـــــم
۳۱ مرداد ۱۲:۵۲
من اگ بودم یکی دیگه هم میخواست
مخصوص خوردن
روز تا شب فقط میخوردم
:|
پاسخ :
:/// نترکی
دُچــــ ــــار
۳۱ مرداد ۱۰:۱۵
برای خط اول : ب ر ب ب
پاسخ :
بقیشم بخون ضرر نمیکنی 
Bahar Alone
۳۱ مرداد ۰۹:۳۴
من با هندزفری ظرفم میشورم!:|
l
پاسخ :
باو آب به صورت زدن فرق داره !!
میم کاف
۳۰ مرداد ۲۳:۱۲
من اگر بخوام چند بدن داشته باشم حتما یکی رو میذارم که فقط خونه بمونه:)
پاسخ :
^_^
fa fa
۳۰ مرداد ۲۱:۴۷
میشه با هندزفری دست‌و صورت شست مگه هندزفریو به چشمت بزنی:/
پاسخ :
نه باو سیمش خیس میشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان