یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

سارا و آیدا (قورباغه خانم)


با اون پوسترش ادم فک میکنه یه فیلم عاشقانه پر خنده و اینا میبینه ! 


اما حجم بلا و بدبختی ای که تو این فیلم هست رو حتی تو رگ خواب هم شاهد نبودیم ! البته رگ خواب نصفش پر از خوبی و خوشیه ولی اون شوک اخرش کلا تر زد به هرچی خوبی توی فیلمه ! 


فیلم  کلا با بدبختی و مشکلات دست و پنجه نرم میکنه و ازون لبخند های توی پوستر سرجمع شاید ۲۰ دقیقه فیلم رو هم تشکیل ندن .


خیلی وقته از اکران فیلم میگذره پس فکر کنم اسپویل کردنش بد نباشه .


توی ۲۰ دقیقه اول فیلم که یه پیرزن بیچاره رو میفرستن زندان اوین . بعد یه پول ۵۰۰ میلیونی قرض میگیرن که از همون اول میدونیم این پول قراره کلا همه اینا رو به ف* بده . دقیقا هم همین میشه بعد میبینیم مصطفی زمانی اصلا با اون آیدا هه برا این رل زده بود که میخواست توی مناقصه تقلب کنه ... بعد کلا این بدبختیا انقد ادامه داره که حتی تا مرگ آیدا هم پیش میره ! عجیب بود . 


البته توی تابستان داغ هم مرگ یه کودک رو میبینیم ولی واقعا مرگ آدم بزرگ توی سینمای ایران یه مدت چون ازش دور شده برا خودم عجیب بود . مثلا مگه میشد یه دختر خل و چل یهو بمیره ! :/ 


فیلم به خاطر زیاد بودن شخصیت ها اصلا فرصت کاراکتر سازی رو پیدا نکرده بود برا همین بیننده یه جورایی با طرف ارتباط برقرار نمیکرد و نمیتونست با غم اون هم ناراحت بشه ... البته فقط یه قسمت خیلی کوتاه کاراکتر فرعی اتفاقا خوب در اومده بود (به قول فراستی!) اونم عروس خونواده رو منظورمه . که توی خونه داشت غر میزد از وضع زندگیش و کارش به گریه میکشه . این شخصیت به خاطر پر حرفیش توی همون سکانس کوتاه تونست در بیاد به نظرم ... اما جالبه که شخصیت اصلی که خیلی کم حرفه اصلا اونقد برای من ملموس نبود که شخصیت فرعی عروس بود . 


خلاصه اینکه از بین فیلمهای غیر طنز ۲۱ روز بعد و رگ خواب فیلم های بهتری بودن ... البته من هنوز چند تا فیلم پرفروش امسالو ندیدم مثل نگار و پاتو کفش من نکن


+ اسم شناسنامه ای آیدا بود طاهره ! پس در واقع اسم اصلی فیلم : سارا و طاهره هست . که با وجود اینکه اسم جذابی برای یه فیلم نیس ولی خیلی عجیب و حتی طنزه ! 


++ یه قسمتش طلکبار به آیدا میگه قورباغه خانم که به نظرم برای پگاه آهنگرانی عنوان برازنده ایه .

 برا همین اسم دیگه فیلم میشه باشه : سارا و قورباغه خانم


sina S.M
پرهام :
۱۹ شهریور ۰۰:۰۸
ای بابا. فکر کردم تموم شده اون ماجرا و توهین ها -_- تو هم یه کارایی میکنی آدم از وبلاگ نویسی پشیمون می شه کلا:|
پاسخ :
اتفاقا مریم خان پارادوکس هم میگفت کارای تو باعث میشه ملت سراغ وب نویسی نیان. 

منم گفتم اونی که قراره به خاطر محتویات یه وب دیگه که هیچ ربطی به اون نداره کلا قید وب نویسی رو بزنه اصلا از همون اولم اشتباه کرد که تصمیم گرفت بنویسه . همون دفترچه خاطرات گوشه کمد برای نوشته هاش کفایت میکنه . :) 
پرهام :
۱۸ شهریور ۲۳:۴۲
قورباغه خودتی؟ چرا؟ فک کنم سوتفاهم شد! منظورم از "سینا وار"، لحن و حالت این ترکیب "قورباغه خانم" بود. آخه این جور ترکیب های توهین آمیز رو تو خوب میسازی. مثلا هیچ وخت یادم نمیره یه بار یه نفر رو "پاگنده" خطاب کردی!
پاسخ :
جالبه من خودم یادم نمیاد اون پاگنده رو !! 

اقا قورباغه اصلا نه تویی نه من :/ جناب مریمه 😂 هاها این کامنتو دیگه نمیتونی پاک کنی :))
پرهام :
۱۸ شهریور ۲۱:۳۰
باز ممنون که گفتی اسپویل میکنی که من اون تیکه از پست رو skip کنم:/  رگ خواب رو که اسپویل کردی رفت p: 
قورباغه خانوم:-) تیتر رو که دیدم اول فکر کردم این "قورباغه خانم" توصیف خودته ... توصیف سینا واریه به نظرم:-))
پاسخ :
داداش فیلم سی روزه روی پردست دیگه تا الان ندیده باشی تا بعدا هم نخواهی دید ! 😐 

اصلا فیلما رو من دوست داره صحنه به صحنه موشکافی کنم فقط هرکی واقعا اون فیلمو دیده باید بخونه !! کی اخه قبل دیدن فیلم راجبش متن میخونه ؟؟ من حتی تریلر هم نمیبینم ! 

قورباغه هم خودتی :/


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان