یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

۳۰ روز نیستم به خاطر ف . ع


بخاطر ایشون ! ف.ع . 


امیدوارم دشمنان عزیزم برن پیش ایشون و دست بوسیشونو کنن که واقعا منو ناک اوت کردن . 


یک ماه وبلاگ تعطیل رسمیه . :) پامو توی بیان نمیذارم .


میدونم یه سری خوشحال میشن مثل کازیموی بدخواه و مریم پارادوکس 


دشمنان قدیمی هم اجازه خوشحال شدن دارن . تد رو منظورمه و اون پسره حسین مداحی . اها مستر مرادی بی شخصیت هم هست . کسی که تنها کامنتی که ازش تو وبم دارم اینه : چرت و پرته چقد پستات !


 :)) 


بذار ببینم دیگه کیا خوشحال میشن 🤔 اهان سولانژ که زبان فرانسوی بلده . 


آیدین و لونا و زهیر هم به نوبه خود شادی کنند . 


تو این مدت یکم کتاب میخونم . میخوام اثار سارتر رو بخونم . 

بعدم رو کتابی که قراره چاپ کنم کار میکنم . یه مجموعه داستان.


دوستان حقیقی من به طرق مختلف با نویسنده این وبلاگ در ارتباطند . پس رابطم با اونا قطع نمیشه . 


فکر کنم روز اول آبان پیدام بشه . البته اگه به آرامش نرسیده بودم تا آذر و شاید حتی دی بکشه این قضیه . 


بهرحال فعلا دوستان . 


و لعنت بهت ف.ع مرموز :) 


sina S.M
حسین ژوان
۳۱ شهریور ۱۴:۳۷
اق سینا چپی شده ؟
کهیر زدم از کنجکاوی..اما هر مشکلی پیش اومد برات از مسببش خشمگینم که تو رو شما را اینجور ناراحت کرده.
زود برگرد.
ح.ژ
پاسخ :
کجایی پسر
Engineer Sarmadi
۲۷ شهریور ۱۴:۴۱

!!!The lines reached each other and ended up with a sentence

!!!Everything is done with love



ــ یاس ــ
۲۵ شهریور ۰۹:۵۶
اینایی که گفتی رو اکثرا نمیشناسم جز همون دو تا سرباز جنگ نرم تد و حسین مداحی ، خواستم بگم اگه همه دشمنات مثل این دو تا باشن که بهتره نذاری سستت کنن و از وبلاگ خودت فراری، در هر صورت اگر وقفه ای افتاد امیدوارم مفید باشه برات و زمان خوبی رو دور از بلاگستان بگذرونی و زود هم برگردی:))
پاسخ :
وقتش رسیده که اینو پخش کنم 😁 زیادی جلو چشمم بود 😊🌷
mitra .mo
۲۳ شهریور ۱۳:۴۳
منتظرتیم تا برگردی
پاسخ :
؛)
Bahar Alone
۲۳ شهریور ۰۸:۵۲
خخخ:))
یعنی با پستت حال کردم.ولی نرو.تو حیفی!!

پاسخ :
😳
زم زم
۲۳ شهریور ۰۱:۴۳
آبان ماه منتظر یه نقد پروپیمون درباره ی آثار سارتر هستم ازتون!
از این روزای بی تکرار بیست سالگی به نفع آیندت لذت ببر!
موفق باشی آقای نویسنده:)

پاسخ :
🙂🌷
maryam !
۲۳ شهریور ۰۰:۰۶
باید برم ببینم رمز موفقیت ف.ع چی بوده :‏)‏‏)‏
پاسخ :
چش سفید ! 
علیـ‌ تَرین
۲۲ شهریور ۲۳:۵۴
قطعا مسخرمون کردی نه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان