یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پلیورم توی دانشگاه جا موند .


گفتم ابان برمیگردم ولی در واقع بیشتر از یک ماه رو نبودم 


سارتر میگه گذشته نیست و نابود شده ! حق هم داره . هرچند شاید نشانه هایی ازش وجود داشته باشه ولی گذشته اسمش روشه گذشته ! 


این صغرا کبری کردنا واسه اینه که بگم پست قبلی که درجه تنفرپراکنی اش به صد ها مگاتفر میرسید (مگاتفر واحد اندازه گیری تنفر هست و توسط دانشمندی به نام اس ام در سال ۲۰۱۷به ثبت رسید) 

و با اینحال قصد پاک کردنش رو ندارم چون توالی پست ها بهم میریزه مگرنه خودم هم میدونم میزان مگاتفرش اونقدر بالاست که بهتره نباشه تو وب و اینا ! 


راستی سلام ف ع ! 

دوباره دارم بدون اینکه ازت اجازه بگیرم اینجا بات حرف میزنم ! $_$ 


سلام ویژه به زهرا _ ستاره _ کوثر (اگر زنده ای) _ و ریکا مسی _ :)) و البته جنابان بهاران و جناب مهشید که در مدتی که نبودم کانتکت داشتم باهاشون و احساس دور بودن از بیان بهم دست نداد ^^ 


(اسامی به ترتیب حروف الفبا نیست 😐) 


و ممنون از همای مسخره :) به همون خاطر که خودش میدونه 🤔 


و ممنون ویژه از خانواده رجبی :/ ! 



sina S.M
פـریـر بانو
۰۳ آبان ۲۳:۱۸
خیلی دیر شد جواب. ولی تو دلم مونده بود! چون سوال پرسیدین تهش :)

من خوبم هم دانشگاهی. شما چطورین؟ :]
بابا هی میگین دانشکده تون خوب نیست و اینا... خوبه که! سالن یک علوم هم خیلی خفنه ها! دو شب رفتیم اونجا فیلم دیدیم :دی

:: واقعا نمیدونم کجا... امیدوارم نرفته باشین کافه کتاب با وای فای دانشگاه دانلود کرده باشین :)))))
ــ یاس ــ
۲۵ مهر ۲۳:۰۵
خیر مقدم:دی
پاسخ :
ممنون :)
کوثر
۲۵ مهر ۲۲:۳۷
خب دیگه...سر حرفم بودم ;)
پاسخ :
لوس ننر خودتی !!
کوثر
۲۵ مهر ۲۰:۰۹
سلام -_- تا حلوای شماااااااااااااا رو نخورم نمیمیرم 

*ب لحن رسمی ک توجه کردییییییینننن
پاسخ :
اوه ! برید کنار شاخی نشین ! استاد اومد ! برپااا 😂

(دلم برات تنگ شده بود یه سراغ نگرفتی !)
Masi Rika
۲۵ مهر ۱۸:۴۹
بشکاف انداختی وسط اسمم!؟چرا چپر چلاقه؟! :/
پاسخ :
چمدونم حالا ! ریکا مسی و مسی ریکا چه فرقی داره ! همونطور که بهار پاتریکیان فرقی با پاتریک بهاریان نداشت :دی 
مه‍ شید
۲۵ مهر ۱۶:۰۲
به به گل پسر. گپ زدن باهاات میچسبه :)
پاسخ :
مرسی =) 

همچنین با تووو €_€
کنت دراکولا
۲۵ مهر ۰۶:۱۰
اینقدر سرده که پلیور میپوشید؟!
پاسخ :
نه من صبحا خیلی زود راه میفتم برا همون سه چهار ساعت اول صبح که افتاب هنوز هوا رو گرم نکرده پلیور لازمه . بقیه روزو باید بگیرم دستم ! اگر تنم بود که گمش نمیکردم عین احمقا ! 

البته الان که میبینم پلیور نبود یه چیز سبک تر بود فک کنم :/ 


مهر بانو
۲۴ مهر ۲۰:۱۴
دست سوارکاره رو بد کشیدن!دست راستش!!



پاسخ :
نه خب یه طنابو نگه داشته که واژگون نشه ! 
اسمان ***
۲۴ مهر ۱۹:۱۵
ع؟اومدید؟رسیدن بخیر:)
خوشحالم که برگشتی:)
پاسخ :
مرسی اسمان جان ! :)
פـریـر بانو
۲۴ مهر ۱۸:۰۳
عه چه خوب که برگشتین ^_^
من این مدت زیاد فعال نبودم ولی هر وقت میرفتم دانشکده و تو مسیر چشمم میخورد به دانشکده فنی مهندسی بی بروبرگرد یاد شما می افتادم :))

در مورد عنوان: منم چهارشنبه صبح قبل اینکه برم شمال، پلیورم رو تو سلف جا گذاشتم ولی بالاخره پس از پیگیری های فراوان امروز ظهر گرفتمش💪😁
پاسخ :
:) چطوری هم دانشگاهی ! 
راستی این اهنگو اگه گفتی از کجا اوردم 😂
ستــ ـاره
۲۴ مهر ۱۷:۱۰
:)) جواب کامنت دادنم یادت رفته؟؟
باشه خودم از طرف تو به خودم جواب میدم :دی
پاسخ :
این گوی و این میدان ! 
امـ اچـ
۲۴ مهر ۱۴:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *******
😑😒

پاسخ :
:))
پرهام :
۲۴ مهر ۱۳:۰۹
youre back!! ^_^

پاسخ :
سلام پسر !
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۴ مهر ۱۳:۰۱
ممنون ویژه نداریم، تشکر ویژه ;)  
علیک سلام! 
پاسخ :
علیک علیک سلام ^^ 
=)
ستــ ـاره
۲۴ مهر ۱۲:۱۱
وای سینا :))))))) مگاتفر 
چقدر خوب بود این کلمه :)

خوشحالیم برگشتی اینجا
پاسخ :
مرسی $_$ 

وای یه مدت وب نبودم نمیدونم جواب کامنت چی بنویسم ! 

خودت یه چیزی فرض کن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان