یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

در سرزمین وایکینگ ها

قبل از هرچیز تشکر کنم از ف ع نازنین ! بگم چرا ! فوقش اینه که وبلاگ تعطیل میشه ولی من اینجا رو ساختم تا حرفای دلمو بزنم پس بشین سر جات و حرفامو گوش کن :/ البته ترجیحم اینه که گوش نکنی . هرچند که اینجا رو انفالو کردی ولی هربار موزیانه میای سرک میکشی و اینا . 


یه ماه وبلاگو تعطیل کردم که از ذهنم خارج بشه اون گندی که زدی به احساسات من . حالا بعد یک ماه تازه داشتم همه چیو فراموش میکردم و محیای یه شروع تازه برای وبلاگ میشدم که اون ایمیل رو دادی و گفتی معذرت میخوای و اینا ‌ ... 

اونجا نباید حماقت میکردم و دوباره اجازه میدادم که وارد زندگیم میشدی . ده روز اومدی و باز گه زدی به هرچی ارامش بود که تو این مدت کسب کرده بودم . 

خواهشا اگه میخوایید به کسی که قبلا بهش ریدید لطف کنید فقط فاصلتونو ازش حفظ کنید همین کار بهترین و عاقلانه ترین روشه . 

ختم کلام ! 

... 

این پست رو از قلمرو سابق مردمان وحشی ای به نام وایکینگ ها مینویسم .

اسکاندیناوی :) 

در ادامه توجهتون رو جلب میکنم به اهنگ work از ایگی ازلیا 




sina S.M
حسین ژوان
۱۹ آبان ۰۸:۳۳
از این رینش دخترها به زندگی پسرا متنفرم.
ما فرشته نیستیم اما این رفتار هم زننده است!یسری دخترها فک میکنن کلید رابطه ها دستشونه.به قول رفیقم اگه جلوی یه دختر وا بدی دیگه وا دادی.
خوشحالم که حالت خوبه.
با قدرت ادامه بده ....
پاسخ :
دقیقا ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان