یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

فکر کنم باید تصویه های استالینی مو شروع کنم .

میشه بگین چرا با وجود این همه دنبال کننده و دنبال شونده هیشکی به پست قبلی کامنت نداد ب جز یه نفر ؟؟؟ 😐 من یه دفتر خاطره دارم که خیلی حرفامو اونجا مینویسم ولی این وبلاگ فقط جالبی و تمایزش برا من بخش کامنت دونیشه . 



من هیچ بدم نمیاد تعداد ستاره هایی که مجبورم چک کنم کمتر باشه ! لطفا اگه میایید و نگاهی میندازید و عینهو بز راتونو میکشید و میرید لاقل یه نوایی بدید که من آنفالوتون کنم و وقتمو تو وبها تون هدر ندم 😐 


میدونم پستی که گذاشتم خیلی strict عه ولی همینه که هست ! 


در حال حاضر تعداد شما مهربانان ۱۳۲ تاست فکر کنم بد نباشه یخته تون به غرورتون بر بخوره و آنفالو کنید تا من لاقل تعداد کم کامنت هام متناسب باشه با تعداد فالو کننده هام ! 


sina S.M
پـر یـا
۱۹ آبان ۲۲:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من هرموقع دو خط اول پست برام جذاب باشه تا اخر میخونم. هروقتم حس کنم چرت و پرته نمیخونم. کلا هم حرفی ندارم فقط میخونم. ** ** ******
پاسخ :
خب همینکه این پستو کامل خوندی و کامنتم دادی معلوم میشه حرفم چرت و پرت نبوده 😂 
هَشْتْ حَرفى
۱۹ آبان ۲۲:۲۳
بری و بیای همینجوری میشه خب:)
پاسخ :
This is how we do :! 
ــ یاس ــ
۱۹ آبان ۱۳:۲۲
پست قبلیت همزمان شده بود با دوران ناخوشیم ،حوصله کامنت نداشتم، ولی اینکه با بقیه همزمان شد به چشم اومد، ببخشید:))
پاسخ :
نه بابا ببخشید نمیخواد حالا ! 
fa fa
۱۹ آبان ۱۰:۰۷
میدونم خیلی وقته، تاکیدم رو غر زدن بود:/
پاسخ :
خب پس چرا اولش گفتی " دوباره اومدی" ؟ :!  خیلی وقته اومدم نیازی نبود اینو بگی 
حسین ژوان
۱۹ آبان ۰۸:۳۰
آقا سینا سلام خوش برگشتی...
نمیدونم هفته پیش بود کی بود ستارت روشن شده بود دویدم اومدم ببینم چه خبره دیدم یه نفر(عدد یک)تو برف نشسته و خبری نیست!
گفتم هنوز بر نگشتی.
به هر حال خوش برگشتی...
اره انفالو کن یسیریا تا فالوشون میکنی خیلی خفیف میان انفالوت میکنن انگار نفهمیدی!
پاسخ :
خب شما دیر به دیر چک میکنین پس :) 
خدایی بعضی ها رو هیچ وقت نمیشه فهمید ^^
fa fa
۱۹ آبان ۰۱:۰۶
دوباره اومدی شروع کردی به غر زدن؟
پاسخ :
خیلی وقته اومدم جناب ! 😐چشاتونو مسواک بزنید دو وعده در روز ^_$
بهــ ــار..
۱۸ آبان ۲۳:۴۵
فقط تگت لعنتی فقط تگت :))))
پاسخ :
دیگه باید هل داد بعضیا رو :/ 

اصلا نمیدونم چی بگم به توع . یه سکوت فقط 

 :| 
Masi Rika
۱۸ آبان ۲۳:۲۸
وبتو که بستی باز کردی دیگه خجالت میکشیم کامنت بذاریم،فضا غریبه س!
باید بمونی یخمون باز شه و خودمونو با شرایط تطبیق بدیم!^^
پاسخ :
ای بابا این اپشن یخ باز شدنه فقط برا من کار نمیکنه گویا ! تازه هر بارم غیبم میزنه آپدیت میشه یه لایه یخ برمیگرده روش  😐
اسمان ***
۱۸ آبان ۲۳:۱۷
سینا داداش یه نفس عمیق بکش:)
داشتم پست میخوندم هرلحظه حس میکردم از مانیتور میای بیرون یه کتک جانانه نسیبم میکنی:))

پاسخ :
دقیقا ! ^_^ اگه این وبلاگ یه اپشن چماق داشت تا الان صد تا حواله تون کرده بودم 😂 تنها اپشنی که هست کلمات عه :دی
Unknown 96
۱۸ آبان ۲۳:۰۴
من به شخصه همه ی پستارو سعی میکنم بخونم و نظر بزارم اون پستتون دقیقا زمانی بود که من حالم خوب نبود و سرم شلوغ بود اون پستم طولانی بود من به شخصه هنوز نخوندمش :((
پاسخ :
نیت به خوندن کنید هم قبوله :((
هلما ...
۱۸ آبان ۲۲:۵۹
من همون پریروز خواستم بگم یه سال و چند ماهه زنگ موبایل منم آهنگ آنشرلیه گفتم مسخره میشم بیخیال شدم. :))
وااای خدا بز رو خوب اومدین :))
پاسخ :
😒 مرسی ... دیگه تو این وبلاگ باغ وحش راه انداختم . هرچی حیوون بوده نسبت دادم به خواننده های بیچاره ! از سگ و گرگ و گاو بگیر تا بز و کرکودیل و میمون ... رسما  zoo عه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان