یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

CK

فیلسوفه ها :))


( جدای از کاری که ده سال پیش کرده البته )

آهنگ مخصوص نصفه شب :$ 


دریافت


sina S.M
سام نجفی نیا
۲۴ آبان ۱۶:۱۲
ارام بخش بود
پاسخ :
😊
ــ یاس ــ
۲۴ آبان ۱۱:۲۳
بدترین شرایط رخ نداده ولی هرچی بدترین شرایط و اتفاقا رو تصور میکنم دوست ندارم بمیرم همچنان:)))
پاسخ :
شرایط بد رو که نمیشه تصور کرد :))
مهر بانو
۲۳ آبان ۱۸:۱۱
اگه من بدجنسم تو چی ایی؟
پاسخ :
خوش جنس :دی 
پرهام :
۲۳ آبان ۱۲:۴۷
این آهنگ با صدای چی ساخته شده؟! چقدر باحاله!
پاسخ :
نمیدونم هرچی هست سه تار نیست  :! 
مهر بانو
۲۳ آبان ۱۱:۱۱
نپسندیدمُش!
پاسخ :
تازه فهمیدم کی ای ! 😂 بدجنس 
اسمان ***
۲۳ آبان ۱۰:۴۱
خودکشی...
این روزا خیلی با این کلمه درگیرم:/
پاسخ :
سلام کار دستمون ندی 🤧
ــ یاس ــ
۲۳ آبان ۰۹:۲۶
چه امید مسخره ای هست که منم دارم ، و تو بدترین شرایط هم میدونم خودم رو نخواخم کشت:/

چرا من نمیتونم گوش بدم بش؟ پلی نمیشه
پاسخ :
از کجا میدونی بدترین شرایط رخ داده برات یا نه ! :دی 

واقعن ؟ دانلودش کنید . من تست کردم کار کردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان