یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

حرف هایی نمیشود اینجا زد

امروز یکم اینجا چرخ زدم و دیدم مباحثی مطرح میشه که توش همه ازادن کامنت بذارن به جز کسایی که با اون مبحث مخالفن . حالا به دلایلی که میدونید . اینجا جایی نیست که بشه در اون همه چیز رو گفت . همه جای جهان سانسور هست . ولی سانسور ایران غیر قابل تحمل تر و وسیع تره . شمایی که منو میشناسید میدونید درباره چی حرف میزنم . 


امروز داشتم اهنگای افسرده کننده ی sickmind media رو گوش میدادم (که یکیش همونی بود که تو پست CK گذاشتم ) و توی خیابونای پایتخت ترین های جهان راه میرفتم و با خودم گفتم واقعا چرا من باید زیر قوانین محدود کننده ، اینجا کمر خم کنم و اینا ! برا همین واقعا یه جورایی رابطمو با اینجا محدود میکنم به داستانای ‌کوتاه . تا جایی که میشه وقتمو کمتر اینجا هدر میدم . 


البته حرف هایی که نمیشه اینجا زد رو توی دفترخاطراتم ثبت میکنم و بخشی از اونها رو هم تایپ میکنم . یکی از چیز هایی هم که نمیتونم اینجا دربارش بنویسم نظرم درباره خود شماست ! خب سخته ادم بدون سانسور درباره یک نفر بنویسه در حالی که میدونه چند ساعت دیگه ممکنه بخونتشون .‌اگه اون چند ساعت تبدیل بشه به چند سال راحت تر میتونم باش کنار بیام . 


خب به زودی اینجا یه داستان میذارم :) امیدوارم لذت ببرید . البته تو داستانم هم نظرات اجتماعیم مستتر هست ولی خب اون برندگی سابق رو نداره و نیاز نیست نگران خود سانسوری و اینا باشم :) 


فعلا ^_-

sina S.M
mitra .mo
۳۰ آبان ۱۴:۱۷
1.اخ جون داستان!!
2.نمیدونستم پسرا هم خاطره مینویسن:)
پاسخ :
2. 😐


اسمان ***
۲۶ آبان ۲۲:۱۷
دارم فکرمیکنم نظرت راجب من چی میتونه باشه؟:))
پاسخ :
فکر نکن باو من هنوز نمیشناسمت نظری ندارم 😅😅😅
یک بلاگر
۲۶ آبان ۲۰:۰۶
والا نمی دونم . من خیلی سعی کردم وصل بشم نشد.
باید یکی از ایران امتحان کنه
پاسخ :
به بر و بچز ایران میگم یه تست کنن :! 
ستــ ـاره
۲۶ آبان ۱۵:۱۷
نظرتو درمورد من کامل بنویس با ذکر جزئیات منو که میشناسی :)) دلخورم نمیشم فقط مراقب باش واسه شغلم دردسر ایجاد نشه یوقت از کار بیکارم کنن :دی

من اگه رفته بودم از ایران خیلی بی باک تر و راحت تر حرف میزدم... 
پاسخ :
فکر نکنم اونقد زود منتشر بشه که بخواد شغلت همین الانیه باشه 😁 ولی اوکی قبلش بات مشورت میکنم :] 

جواب اون اخری رو اینجا نمیگم :))
یک بلاگر
۲۶ آبان ۱۴:۳۹
وبلاگ هایی که با دامنه وصل شدند کلا باز نمیشن!
نمی دونم چرا . حتما اشکالی توی بیان پیش اومده
پاسخ :
اره دات آی ار داره باز نمیشه ! 
برا خارج نشینا فقط اینجوریه؟
یک بلاگر
۲۶ آبان ۱۴:۳۷
بیشترین چیزی که بلاگرها رو اذیت می کنه همین خودسانسوریه
از چیزهایی که واقعا نمی شه در موردشون حرف زد
حتما هم نباید چیزهای خاصی باشن
متاسفانه کلا حرف زدن توی ایران درست نیست و همش آدم ها باید خودشون رو سانسور کنن.
قسمت موسیقی ها آهنگ های قابل توجهی داشت ..
پاسخ :
بله همینه ! 

موسیقی ها برا خیلی وقت پیشه برم ببینم چیا بوده توش که خوشتون اومده :))
פـریـر بانو
۲۶ آبان ۱۰:۴۱
خوبه :)

ای بابا :دی
مرسی از لطف شما هم‌دانشگاهی عزیز :))
هی من میگم انگاری نیستین و اینا... کجایین؟ :|
پاسخ :
زازو هستیم ! 

هم دانشگاهی سابق بگیم بهتره :)
fa fa
۲۶ آبان ۰۷:۰۳
به نظرم تحملت نمیشه:/
پاسخ :
نه من با محدودیت ازادی مشکل دارم بیشتر
פـریـر بانو
۲۵ آبان ۲۳:۳۱
از وبلاگ دلخورین؟ :)

منتظر داستان می‌مونم :)
و مطمئنن هرآدمی حتی اگر به نظر بقیه در مورد خودش اهمیت نده دوست داره بدونه چه فکری راجع بهش می کنن :)
الان ینی من کنجکاو شدم و این صوبتا :دی
پاسخ :
دلخور بودم که توش نمیموندم ... :) 

دوست داره بدونه ولی بعدش احتمالش زیاده پشیمون بشه :دی کلا گفتما نه در مورد تو . تو که خیلی خوبی و اینا ! راستی دانشگامونو حواست باشه بهش وقتی من نیستم !
هَشْتْ حَرفى
۲۵ آبان ۲۲:۵۷
واسه همین گفتم اگه فکر میکنی ارزش داره یا نه. :) 
پاسخ :
بگذریم ! 
هَشْتْ حَرفى
۲۵ آبان ۲۲:۴۳
اگر فکر میکنی ارزش داره همچین چیزی رو بنویسی و وقت بذاری واسه ش، اصلا من کاری به اینکه نشونش بدی به کسی ندارم، همینجا منتشرش کن ببه استناد کامنتام تو این پست. :)
پاسخ :
داداش قرار نیست دربارت بنویسم فقط پرسیدی میتونی بنویسی گفتم اره ! ^^ با توجه به اینکه تقریبا میشناسمت . 
Unknown 96
۲۵ آبان ۲۲:۳۹
:)!
👌اوکی
  
پاسخ :
:) راستی چرا وبت باز نمیشه ؟ 
هَشْتْ حَرفى
۲۵ آبان ۲۲:۳۲
چرا آخرین نفر؟
پاسخ :
چون اگه اولین نفر بدم بهت بعدا ممکنه بگی اجازه نداری اینو به کسی بدی ! همین اتفاق اخیرن برام‌افتاد
هلما ...
۲۵ آبان ۲۲:۲۵
محتاط تر شدین :)
پاسخ :
بهرحال اومدم خارچ )
هَشْتْ حَرفى
۲۵ آبان ۲۲:۲۳
میتونی درباره ی من بنویسی مثلا؟ :)
پاسخ :
اره پسر ! ولی اگر بنویسم تو اخرین نفری هستی که میدم بخونی :)
Unknown 96
۲۵ آبان ۲۲:۱۸
عجب 
ولی خب اگه حرفی باشه که توش بی احترامی نباشه چرا نشه زد ؟!
چرا آهنگ افسرده کننده گوش میدید 😯
نظرتون درباره ی ما چیه؟
موفق باشید 
پاسخ :
شما رو هنوز نمیشناسم ! شاید در اینده بیشتر شناختمتون :! 

خب بی احترامی فقط یه بخشیشه . هرچند اگه پستای قدیمی منو خونده باشی میبینی که بی احترامی رو دارم بعنوان یه عنصر تو متن هام . 

نمیدونم چند سالتونه ولی یه روز میفهمید که خیلی چیز ها رو نمیشه تو ایران دربارش نوشت . 

اهنگ افسرده کننده برام لذت بخشه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان