یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

معرفی یک وبلاگ : خودم و خودش

جسته و گریخته میخواندمش . 


حالا دیگر انقدر کم سر میزند که هر بار امدنش برای من نشانه ای از پیر شدنم است . :)) در مدتی که بود ، کلی ادم امدند و رفتند . مثل پدر بزرگ . همیشه در گوشه خانه ، او هم در گوشه وبلاگ بود .. چند تا پست اخیرش فقط من کامنت داده ام و سهیلا . (کارتسیس) 


سهیلا دختری که میخواست روانشناس شود و خیلی وقت پیش زمانی که عصر حجر بود و سروش نامی اینجا را میخواند وبش را پیدا کردم و یکی از اولین افرادی بود که باهاش دعوام شد . البته دعوا که در حد اینکه دیگه تو وب هم کامنت ندهیم :/ 


از خیلی وقت پیش حرف میزنم .

 کمربند امیر سلیمانی یا همان کمند عینکی با وبلاگ یک طنز کل جامعه ای بودند که میشناختم ... اره . سنا از اون زمان ها بود :) سه ماه زودتر از من وبلاگ ساخته .


بلاگر پیر و اروم ^^ عاشق تاریخ و این ها . همین اواخر فهمیدم این بلاگر پیر و صبور و کم حرف و بی هیاهو که پدربزرگ وار گوشه وبلاگ نشستع ، یک سال از من کوچک تر است . (حالا شایدم همسن باشه دقیق یادم نیست .. ولی فکر میکردم بالای ۲۵ یا ۲۶ اینا باشه ) 


خب فقط بگم که خیلی خوبی :)) از اونجایی که خیلی اسپشیال و خاصی ادرس وبت رو اینجا نمیذارم :پی 


شوخی ! 


این وبلاگ رو با پستی جالب در سال ۹۳ معرفی میکنم . کامنت ها جالب اند (نه کامنت خودم جالب نیس زیاد !) ولی کامنت شخصی به نام free girl که یک راه حل علمی تخیلی برای حل قضیه تبعیض بین زن و مرد پیشنهاد میده ، و یا کامنت هستی ، که اشاره میکنه یه نوجوون ۱۴ سالست و از ارسطو بیشتر میفهمه :)) 


یا جوابی که سنا به کامنت هگزا میده :)) 




اینم از لینک پست : عقاید ارسطو و افلاطون درباره زنان 

sina S.M
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان