یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

عکس پرتقال :/

عکسش رو لابلای عکسای قدیمی دیدم ! 


حالا دیگه برام پذیرفته شدست که این ادم تو زندگیم نیست ! امیدوارم تو زندگی کس دیگه ای هم نباشه چون مسلمن گند میزنه بهش :/ 


من داشتم برا خودم زندگیمو میکردم یهو پیداش شد گند زد به همه چی 😐 


حالا ناراحت نیستم فقط فکر کردم بد نیست وقتی من یادش میفتم بقیه هم یادش بیفتن . بقیه که چه عرض کنم ، خواننده های وب یعنی :) 



یه شیخ بزرگی به نام ف ع یکبار گفت تو مشکلت اینجاست که با خواننده هات صمیمی میشی ! 


Damn right ! 


البته من تا اینجاش راضی ام بقیشو ببینیم چی میشه :)) 



.... 


د فالت این عار استارز ( The fault in our stars)رو دیدم چیز جالبی بود و خیلی اموزنده و چند تا نکته ازش اموختم : (این لحن بچه مثبتیم از کجا اومده نمیدونم :/ ) 


۱ - اینکه یه نویسنده اخلاقش مزخرف باشه یه چیز عادیه ! 

۲ - عشق واقعی و پرفکت وجود نداره مگر اینکه قبل از اینکه به مرحله فروپاشی برسه یکی از دو طرف ریق رحمت رو سر بکشه :) به قول استاد لوئیس سی کی :  it gets so shitty man . It does 


یا : love plus time minus distance equals hate 


بهرحال ! چیزی که از این فیلم یادگرفتم اینه که اگه میخوای عاشق باشی بهتره سرطان داشته باشی : ) 


و واقعا هم ون هوتن چقد راست میگفت ، وقتی یه داستان نوشته شد خیلی باید احمق باشی که بخوای بدونی بعدش چه اتفاقی میفته ! داستان صرفا یه تخیله و وجود نداره .. 

و درضمن فهمیدم حس اهنگه که مهمه نه چیزایی که توش بلغور میشه ^^ 


راستی من خودم نمیدونستم اهنگی که توی پست قبلی نه قبلیش بود از دیالوگ این فیلم استفاده کرده بود . 


چیز دیگه ای هم که یادگرفتم از طریق این فیلم ، اشنا شدن با آنه فرانک بود دربارش شنیده بودم خیلی وقت پیش توی کتاب تاریخ ترسناک خونده بودم که یه دختر یهودی خاطراتش رو از هولوکاست مینویسه و به صورت کتاب الان موجوده ! ولی خب نمیدونستم باید چجوری پیداش کنم :/ حالا بعد سالها کشف کردمش €_€ 


البته الان رفتم یه نگاه به کتاب انداختم دیدم واقعا کودکانه نوشته (طرف تو ۱۵ سالگی توی اردوگاه مرگ مرده) و فکر کنم حال نداشته باشم بخونمش ولی خب تلاش میکنم ^^ 

خب در اینجا هم عکس جناب سی کی هست یوقت فک نکنید عکس پرتقاله . (اخه عنوان پست اینه و ممکنه بعضی ها که کلا به جز عنوان و تصاویر بقیه پست رو به سمت چپ حواله میکنن فک کنن این عکس پرتقاله ، البته خودمونیما . کسی که فقط عنوان و عکس رو میخونه مطمئنن اینم نمیخونه و من دارم برای هوا حرف میزنم :| ) 

 البته این موهاش نارنجیه لذا شبیه پرتقالم هس یکم 😐 


چند وقتیه کامنتای مریم پارادوکس رو نمیبینم و ارامش دارم 😐 

خدا کنه این ارامش عمر طولانی پیدا کنه :)) 




sina S.M
کنت مونت کریستو
۱۰ آذر ۱۱:۱۱
بنظرم تو هیچوقت عاشق نشو.باشه؟!اگه معشوقتو دوس داره دست از سرش بردا!
+این پستت خیلی باحال بود:))
پاسخ :
حالا چند تا پیرهن بیشتر از من پاره کردی که نصیحتمم میکنی بهمن ! 

:/
سکوتـــــــــ پاییزی
۰۹ آذر ۰۰:۰۲
 پرتقال:)))))
و دیگر هیچ...
میگم عجب ذهن درهم برهمی داریا ... فقط مسائل سیاسی ایران رو پاشو باز نکردی به متنت:))
پاسخ :
خیلی چیزای دیگه هم هست که پاشو باز نکردم به متن . ندیدن مبنی بر نبودن نیست :/ 🤕 
اون مسائل سیاسی رو با جمع دوستای دانشگاهم دارم ، مسلمن حرفای این وبلاگ رو هم نمیشه اونجا زد 😂 
mitra .mo
۰۸ آذر ۲۳:۳۹
آرامشت طولانی باد😅😅😅
پاسخ :
کجایی خو چرا پیام خصوصیو ج ندادی نامرد 
مهر بانو
۰۸ آذر ۲۱:۰۱
خیلی باید احمق باشی که بخوای بدونی بعدش چه اتفاقی میوفته!..خیلی خوبه این!
یه جورایی حق با شیخه!

پاسخ :
حکایت است مریدان بعد از شنیدن این حرف او جامه دریده ، به بیابان ها سرازیر شدند ! ^^
آراگُل .
۰۸ آذر ۲۰:۲۹
هیچ‌وقت نتونستم انقدر صریح بنویسم
پاسخ :
مرگ بر خود سانسوری ! :)
هویجوری :)
۰۸ آذر ۲۰:۱۲
خواهش:)
عب نداره،یواش یواش زیر نویس میشه فیلمش؛)
پاسخ :
🙂🙂🙂🙂
fa fa
۰۸ آذر ۱۹:۳۳
چه حسی داری وقتی همینجوری مینویسی و مینویسی و از عکس پرتقال میرسی به رمان هولوکاست؟ ^_^
پاسخ :
حس اینکه هنوز خودمم :) واقعا نمیدونم چطور بعضیا پست میذارن ۴۰ خط و همش هم درباره یه چیز مشخص حرف زدن و به قول گفتنی "از بین خطوط" راندن کل اون چهل سطرو :|
هویجوری :)
۰۸ آذر ۱۹:۱۶
نههههه😨😶
راستی خوش میگذره؟😎
پاسخ :
اره ! یه حس عجیبی البته دارم انگار توی یه فیلم دوبله نشده دارم زندگی میکنم. 
ممنون پرسیدی :) 
هویجوری :)
۰۸ آذر ۱۷:۳۸
نگوووو...پرتقال و گلپر و نمک به این خوشمزگی😋
حیف پرتقال نیییست:/
عییعععی😣😶😩
پاسخ :
هویج با گلپر و نمک خوبه ؟ ^^_ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان