یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

دل بردن .. امیر تارخ

اون اهنگی که تو فیلم سن پطرز بورگ تو ماشین پیمان قاسم خانی پخش میشد ! کی یادشه 😂



دریافت


 این بیان چقد گند میزنه به کیفیت اهنگ 

sina S.M
Masi Rika
۱۱ آذر ۱۹:۰۸
همون صحنه ای که پیمان داشت ساندویچ میخورد!
چقد جذابه این لعنتی!:)))

سخیف پسند شدیا سینا!چه‌وعضشه؟!باید برت‌گردونیم به‌تنظیمات کارخونه!!:/
پاسخ :
سخیف ؟؟ 😂 من اهنگ خارجی هایی ام که گوش میدم و چند تا شو اینجا گذاشتم معنی های خیلی زشتی دارن این اهنگ بنده خدا فقط درباره عشق و عاشقیه 😅 اونا سخیف نبودن این سخیفه ؟؟؟؟ 

$_$ :) 
حسین ژوان
۱۱ آذر ۱۷:۳۸
سینا جدا از این اهنگ ...
من از صحنه قرص خوردن بهاره رهنما بیشتر خوشم اومد و خنده جوکر فرمش!
آخه قرصو مگه اونجور قورت میدن!خخخ
ربط داشت به بست.
پاسخ :
نه خدایی ربط نداش . ! 

بهاره رهنما که خیلی جوکه . 😂
tarane fn
۱۰ آذر ۲۳:۵۸
مگه اهنگ میخوند تو فیلمش . واقعا انتظار داشتیم یادم بمونه ایا 
پاسخ :
اره باو تو ماشین نشسته بود این پخش میشد تو ضبط ماشین :))
اسمان ***
۱۰ آذر ۲۳:۵۲
چرا من فیلم رویادم نمیاد ..اونوقت همه توکامنتا با ذوق ازش تعریف کردن ://


پاسخ :
احتمالا سنت کم بوده :))
mitra .mo
۱۰ آذر ۱۶:۳۸
من یادمه😂😂😂😂
همون موقع هم چقدر خندیدیم بهش
چه اهنگیه این اخه
پاسخ :
وا خیلی خوبه از اه و ناله بهتره باز 😂
آراگُل .
۱۰ آذر ۱۵:۳۸
توی کوچه پس کوچه ها حیرونم😂

چقد با این فیلم خندیدم
مخصوصا اونجاش که میگه پروستات مثل موم توی دستشونه😂😂
پاسخ :
حالا حتما باید اینجاشو تعریف میکردی :/ 

😂
פـریـر بانو
۱۰ آذر ۱۵:۱۸
هووومممم... اینقدر از وقتی که این فیلمو دیدم می گذره که حتی وقتی آهنگ رو شنیدم هم یادم نیومد :/
پاسخ :
کی فکرشو میکرد پیمان طلاق بگیره ! 

چقد ربط داشت :/
هلما ...
۱۰ آذر ۱۵:۰۷
من دلم یه چیز متفاوت که میخواد میام اینجا آهنگ های رو وبتون رو پلی میکنم. :)
پاسخ :
:) پستا رم بخونید گاهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان