یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

تا حالا حس کردین توی یه کمدی دارک زندگی میکنید ؟

همین الان همین حس بهم دست داد !


قرار بود امروز باهاش چت کنم از طریق اسکایپ ! (تماس ویدئویی یا هر کوفتی که هست !) 


طرف افغانیه ولی اینجا به دنیا اومده و قرار بود خیر سرم زبان ازش یاد بگیرم منم یکم بهش فارسی یاد بدم که معامله یه طرفه نباشه ! 



بعد قرار شد ساعت ۳ باشه . 


بعد من ۳ که شد مامان گفت برم ناهار . منم دیدم این آنلاین نیست هیچی نگفتم رفتم ناهار.


ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه برگشتم .... تایپ کردم براش دیدم آنلاین نیست


ساعت ۴ و ربع آنلاین شد . 


گفت ببخشید ولی باید از قبل میگفتی من یه سری برنامه داشتم . الان نمیتونیم . 


منم گفتم باشه بعدا پس . 


بعد گفت : بعدن من میشه یک ماه دیگه چون الان باید برم انگلستان ! 



وات د فاا××× !!! 


چهل دقیقه دیر اومدن شد یه ماه دیگه !!!!‌ دارک ترین کمدی و کمدی ترین دارکیه که تاحالا دیدم !


...................................................................................

بهرحال پست قبل فراموش نشه . توش داستانمه. 

...................................................................................
sina S.M
Masi Rika
۱۴ آذر ۱۰:۱۳
خاب حالا!-_-

آره نشون میده!خوبه تنوع به خرج دادی یهو
انتظار‌بکگراند خون های پاچیده شده به تیر‌ و تخته رو ازت داشتم تا همچین تصویر لطیفی!:))
پاسخ :
کلا که تو همیشه یه انتظاری از من داری که هیچ وقت با خود واقعیم همخوانی نداره . :دی 
mitra .mo
۱۲ آذر ۲۳:۲۲
عجبا
میتونی بهش بگی ۴۰ دقیقه که سرنوشتم را عوض کرد
کاملا معلومه چقدر بیکارم همش میام کامنت میدم 😂
پاسخ :
:)
استاد نفرمایید بیکار چیه ! :دی 

برو داستان بنویس :دییی
اسمان ***
۱۲ آذر ۲۲:۴۵
اوه مای گااااد:///مسخرست یه خورده:/

پست قبل هم گذاشتم برای اخر شب بخونمش گرچه تخصصی نمی تونم نظر بدم ولی می خوام بخونمش:)
پاسخ :
آره . البته انقدر بهش غر زدم که آخر حرف زدیم . :دی 

ولی خب این پستو پاک نمیکنم چون تا دو ساعت اعصابم خورد بود و اینم یادگار اون دو ساعته .

حتما ! نظری هم نداشتی ولی بخون :) 
سکوتـــــــــ پاییزی
۱۲ آذر ۲۲:۳۰
خخخخخ
پاسخ :
عه هنوز با نت آشتی ای :) 
Masi Rika
۱۲ آذر ۲۱:۱۴
۴۰دقیقه ناهار خوردنت طول کشید؟!😶

از کجا پیداش کردی؟!😶
پاسخ :
آها ! خب ناهار و گپ با خانواده با همن ! 

از سایتی که ف ع معرفی کرد !‌ایشون خیرش هنوز داره میرسه به ما :دی 

اسمش اینه البته بهتره بچسبی به درست : www.interpals.net

راستی وبم چطور شده ؟ احیانا تصویر بک گراندم که فیلتر نیست ؟؟‌  :دی
یک بلاگر
۱۲ آذر ۲۰:۱۰
چه قدر پیچیده
پاسخ :
بیشتر مزحکه واقعا ر/ده شد به روزم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان