یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

شترمرغی که نوتلا میخوره دمش پر پشته


یعنی چی آقا ! فکر کنم اسم اینجا رو باید عوض کنم بذارم : مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه !


فکر نمیکردم یه روز فیلم گشت ۲ باعث بشه روزی ۵۰۰۰ بار این جمله مسخره برام مرور بشه .باو بسه دیگه ! با چیزای دیگه بیایید اینجا . 


قبل از اینکه گشت ۲ پاش به وبلاگ باز بشه «سفرنامه دبی» بیشترین چیزی بود که ملت سرچ میکردن و میومدن اینجا . حالا شده این ضرب المثل مسخره ! که هیشکی نمیدونه اصلا برا چی تو فیلم بکار رفته و فقط انقدر گنگ و مسخرست که قهرمان فیلم یه سره این ضرب المثل رو در توضیح اتفاقات فیلم میگه و یه جورایی این استفاده نابجای ما ایرانی ها از ضرب المثل ها رو به سخره گرفته ! 


راستی میدونستید زبان فارسی جزو ۳ زبان برتر جهان از نظر تعداد ضرب المثل هاست ؟ 



در راستای اینکه « مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه »بنا شد یه سری ضرب المثل دیگه هم اضافه کنم چون فکر کنم الان تو ایران صاحب این ضرب المثل من شدم :دی 



شترمرغی که نوتلا میخوره دمش پر پشته 


پنگوئنی که مسواک میزنه شناگر ماهریه 


قرقاولی که قبل از ناهار دستاشو میشوره چشماش ضعیفه 


خروسی که بنزین میخوره صداش خش خشیه 


طاووسی که آدمخواره قطعا جنایتکار نیست !


بلدرچینی که نمک بخوره خوشمزس


کبوتری که قد قد نمیکنه لال نیست لزوما 


مرغی که پسته های عید رو نمیخوره حتما یه ریگی تو کفششه .


:/

راستی میدونستید حتی فامیل کارگردان هم پاش به قضیه باز شد و زیر اون پست کامنت گذاشته ؟ 

حال ندارم برم از ایمیلش اسکرین بگیرم و خودتون باور کنید :) 

 البته اونایی که منو میشناسن میدونن دروغ نمیگم و خیلی رکم و اینا :) 



sina S.M
fa fa
۱۴ آذر ۲۲:۲۰
وقتی اومد خانگی دیدم -_-
ضمنا قالبت خوب شده ولی با گوشی مشخص نبود
پاسخ :
مشخصه ها ! گوشیت چیه ؟ 

+ بهرحال یه پولی دادی براش !
fa fa
۱۴ آذر ۱۴:۰۳
آره دیگه همون موقع دیدم: دی
پاسخ :
عه پس تاثیر داشت تو سینما رفتنت :)
ــ یاس ــ
۱۳ آذر ۲۰:۲۸
من با دیدن عنوان تو پنل خودم هم یاد همون پستت افتادم و استقبالی که شد:)))))
پاسخ :
عه پس شبیهش بود ! خدا روشکر :))
فــــ . میم
۱۳ آذر ۲۰:۲۴
واو
قالب جدید :)
پاسخ :
اره خودم خورد خورد تغییرش دادم :دی
fa fa
۱۳ آذر ۱۴:۴۱
یه چیزی
من اصا با اون پست تو ترقیب شدم گشت۲ ببینم و همشم منتظر بودم اون ضرب‌المثل رو بشنوم بفهمم داستانش چیه :دی

کشتی مارو با این ضرب‌المثله
پاسخ :
حالا دیدی اخر یا نه ؟؟ ملت مارو کشتن انقد به واسطه این اومدن وب من !
mitra .mo
۱۳ آذر ۱۴:۲۴
بابا خودت یه پا نویسنده ای آخه ضرب المثل ساختی؟؟؟؟؟؟
پاسخ :
اره ازین به بعد ازینا استفاده کنید هرجا کم اوردید :)
Unknown 96
۱۳ آذر ۱۳:۰۳
خخخ 
پاسخ :
🙂
جنابــــــــ دچار
۱۳ آذر ۰۷:۳۴
برم ببینم واسه من چی نوشته!

چرا منفی در منفی میشه مثبت ؟
چرا خمینی به مشهد نرفت؟
پاسخ :
واقعا چراااا 
اسمان ***
۱۳ آذر ۰۰:۱۸
اصلا تو ضرب المثل خودت صاحب سبکی:)))نوتلا؟؟پرپشت:))))))

ینی چی مرغی که انجیرمیخوره نوکش کجه؟
پاسخ :
نمیدونم یادم رفته ! ولی اگه روی اون تگ انتهای پست کلیک کنی یه پست دیگه هم میاد که توی کامنتهاش یکی توضیح داده 
Unknown 96
۱۳ آذر ۰۰:۰۷
جالب بود خخخ 

پاسخ :
^^ وبت هر روز یه شکله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان