یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

میانمایگی


بخشی از کتاب "میانمایگی" نوشته نادر فتوره چی . 


در ادامه بخشی از  بداهه نوازیم با سه‌تار رو شاهدیم که اصلا ربطی به لنین نداره :)


(شایدم قبلا تو وب گذاشته باشمش :/ اگه کسی یادش بود بگه . البته خواننده های اینجا هیچ وقت ثابت نمیمونه همیشه پوست میندازه . عین شخصیت ادما که با گذشت زمان تغییر میکنن :) ) 


البته اون ۳ تا ضرب آخر یه نت معروفه ولی اصل اهنگو از تو کله خودم اوردم :/// البته مالی هم نیست ! 


به نظرم بخش قشنگ اهنگ همون اولشه که هنوز به نظم نرسیده . خیلی خاص و سورئاله برام ^^


کل حجمش دو نیم مگابایته خداییش نمیصرفه مدیاشو بذارم و با کیفیت بد پخش بشه ! 


دریافت

sina S.M
یک بلاگر
۱۸ آذر ۰۰:۱۹
صدای نواختن ساز خیلی خوب بود
پاسخ :
:) 

ممنون
هلما ...
۱۷ آذر ۰۲:۴۹
هااااا؟؟ اون کلمه نامفهوم خوانندگیه؟؟ :))) نمردیم و خوانندگی آقا سینا رو هم دیدیم. :)

خوبه خوبه بازیگر نباش لطفا.
پاسخ :
البته جهت مزاح بود :)) ولی الان یکم تست کردم و ضبط کردم اصلا نمیشه خوانندگی کرد موقع سه تار چون انقد صدای سه تار بلنده که صدای من شنیده نمیشه مگه اینکه صدای خودمو جدا بگیرم که اونم دنگ و فنگ داره حالا ! &_&

مارلون براندو میگه بازیگر وقتی یه بازیگر واقعی شد دیگه بازی نمیکنه ! 😁 ترجیح میدم یه بازیگر واقعی باشم همیشه ! 
هلما ...
۱۷ آذر ۰۲:۲۵
وسطاش خیلی خوب مینواختین :)
فکر کردم هم ساز زدین و هم خوندین ولی فقط سازه که.
پاسخ :
نه هلما جان من از دو تا هنر اگه فقط بدم بیاد یکی خوانندگیه اون یکی بازیگری ! :)  

البته اول این یکم خوانندگی داشتا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان