یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

اسم وبلاگ من چیه همه چسبیدن بهش

رو پیشونیم بنویسم کتاب نامناسب بخونیم ! ببینم اینا ول میکنن یا نه ! 😊


والا میترسم ارشاد بیاد بگه این چه اسمیه رو وبت گذاشتی مگرنه صد بار تاحالا اسمشو گذاشته بود "تو رو جون عمتون کتاب نامناسب بخونید " 


تا دچار سوزش ۷۵ درصد بشین و هیچ بیمارستانی ام قبولتون نکنه ! 🙂


#پستک 


پ ن بعد از دیدن خبر زلزله همین چن دقه پیش: والا زمینم از شما به لرزه در اومد انقد گیر دادید به اسم وبلاگ من ! 

sina S.M
جناب دچار
۰۶ دی ۱۳:۴۹
از سیاست این شوخیاش بما رسیده :)
پاسخ :
[یه تعداد خود سانسوری در حال رژه رفتن !] :))
جناب دچار
۰۶ دی ۱۳:۳۳
بقول آقای کروبی خوشم به هوشت :)
پاسخ :
بعله ! کلا سیاستو ول نمیکنی :دی 
مائده درخشان راد
۰۶ دی ۱۳:۱۸
کاش هیجان داشت :/ فقط استرس داره ازم هیشکار نمیتونه کنه -___-
پاسخ :
حالا وقتی زلزله نمیاد شما در حال ساخت اپولو ئید؟ #شوخی :))
جناب دچار
۰۶ دی ۰۹:۰۸
به قالبش هم باید گیر بدن!
پاسخ :
چون شبیه قالب شماست و شما باید تک باشی بالاخره ؟ :دی
مائده درخشان راد
۰۶ دی ۰۴:۵۸
من موافقم با اسم وبت. کتاب خوب باید خوند :) زلزله ندیدی اغا منم ندیده بودم ولی خیلی حس گندی داره :/
پاسخ :
من یبار خیلی کوچیک بودم یه زلزله خفیف تهران اومد و من سرش خیلی ترسیدم . ولی واقعا بدشانسم این همه تهران بودم عین سنگ چسبیده بود به زمین حالا یه ماهه رفتم زلزله شروع شده . اگه بودم یکم هیجان تجربه میکردم :// من که حال و حوصله ندارم مثلا برم بانجی جامپینگ توچال ، یکی باید هلم بده تا یخته هیجان تجربه کنم این زلزله دقیقا حکم هل دادنو داشت :))
פـریـر بانو
۰۶ دی ۰۲:۵۱
حالا مگه کی گیر داده؟ :/
ولی عنوان این وبلاگ  عالیه! من یکی از دلایلی که اینجا رو دنبال کردم عنوانش بود :دی
اول فکر می کردم معرفی کتاب و ایناس بعد دیدم نه بابا داستان کلا فرق میکنه :))
پاسخ :
 بهرحال کم نیستم کسایی که کامنت میدن : اسم وبلاگت فلانه ولی خودش فلانه ! خواستم بگم کلا اسمو بیخیال شن . 
+
شما ازونایی هستین که کتابو بر اساس عکس جلدشون میخرید ://// :)
امـ اچـ
۰۶ دی ۰۲:۰۳
با هرچیزی شوخی نکنید:)))
پاسخ :
بیخیال ! دیگه خارجی محسوب میشم :)) اینام با زمین و زمان شوخی میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان