یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

گویی مسیحی است

گویی دوک رو کی یادشه از پست قبلی ؟ خیلی باحاله اصلا این بشر . عین یه عروسک سرامیکی ظریف و شکننده میمونه که با لهجه ی کره ای انگلیسی حرف میزنه . وای صداش عین غیژ غیژ در صاف و بی خشه .  اه عاشق نشدم بخدا ولی این موجود عجیب غریبو تاحالا تو هیچ داستانی مشابهشم ندیده بودم حالا خب هفته ای سه روز میبینمش حق بدین جو گیر بشم . 😐 [خاک تو سر زن کره ای ندیدت] 


امروز کاملا اتفاقی رفتم کنارش نشستم تو کلاس ‌ تقصیر خودشه . من همیشه کنار یوشی میشستم چون نزدیک تخته بود . حالا امروز اومدم دیدم این جای منو گرفته . منم نزدیک ترین پوزیشن به تخته رو انتخاب کردم و نشستم . 

خیلی باحال بود ، چون به گروهای دو به دو که تقسیم شدیم با هم وارد مکالمه شدیم . که مثلا دیروز چیکار کردی و پریروز چیکار کردی و اینا . 


گفت رفته مدرسه پسرش . (پسر داره :/ ) و بعدشم رفته کلیسای کره ای ها ! 

گفتم مسیحی ای ؟ گفت اره . 


بعد خواستم باهاش سر صحبتو یکم باز کنم یخته فکر کردم دیدم تنها اشتراکی که با کره سراغ دارم همون سریال جومونگه . ازش پرسیدم جومونگو میشناسی ؟ بعد هی نمیفهمید . اخر سر ۱۰ بار تلفظش کردم تا فهمید چیو میگم . 

گفت اره سلسله گوگوریو رو تاسیس کرده و اینا . منم گفتم سریالش تو ایران خیلی معروفه و این صوبتا :/ 


موقع تموم شدن کلاسم خواستم برم اونور کلاس اشتباهی خوردم بهش ، گفتم sorry بعد در جوابم گفت خدافظ ! 🤦 😂 


توییتر ساختم اگه دارید و خواستید تبادل کنیم

 (تو پستای دیگه کامنت بدین)

sina S.M
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان