یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

آهنگ بیگنینگ گوژپشت نتردام


بعد ده سال . دیشب دیدمش . اینبار بدون سانسور . بدون ترجمه . بدون افکار کودکانه و نادانی های مخصوص ذهنم در آن دوران ! 


رمان گوژپشت رو هیچ وقت نخوندم ولی قضیه کارتونش کاملا جداست . 


اگخ این شاهکار دیزنی رو ندیدین نصف عمرتون برفناست (اینجا بهترین جایی بود که میشد از این جمله کلیشه استفاده کرد واقعا :))) )


اصلا کل این کارتون یه طرف شروع رعد و برق گونه و اساطیریش یه طرف .. 



دریافت


sina S.M
حسین ژوان
۰۲ بهمن ۱۶:۰۹
به هر حال همیشه پای یک دختر زیبا که مورد تهاجم ادم بداست و یک خوشقلب که نجاتش میده در میونه...
پاسخ :
اره ^^ البته داستان عشق ۳ نفر بود اینی که شما گفتی ۲ نفرو شامل میشد ؛دی
Masi Rika
۰۱ بهمن ۲۰:۳۰
چقدر با دیدنش ناراحت میشدم...همش خودمو جای گوژپشته تصور میکردم تف و لعنت میفرستادم به این زندگی
پاسخ :
اخی 😂 همه دخترا خودشونو میذارن جای اسمیرالدا تو خودتو گذاشتی جای گوژپشت :))) بمیرم واسه فروتنیت ! ^^

من همیشه دوست داشتم شخصیت بده ی کارتونا باشم . از همشون عاقل تره 😂 فرولو !
ــ یاس ــ
۲۹ دی ۱۹:۲۸
گوژپشت رو یادم اوردی و پشت اون خاطرات زمان دیدنش ، اه چیه این خاطرات که هرچقدرم سن ادم کم باشه بازم بعضی وقتا عین روز تو حافظه روشن میمونه.
پ ن: خاطرات خوبی بود، مرسی که باعث یاداوریش شدی
پاسخ :
ترسیدم خاطرات بدی بوده باشه ! شما سنتون بیشتره از من حتما اون زمانو خوب یادتونه . من زیادی بچه بودم فقط یادمه این کارتونو یه زمانی دیدم 😂

:)
یک بلاگر
۲۹ دی ۱۲:۵۳
من کانال ندارم
فقط و فقط وبلاگ است و بس :)

پاسخ :
منظورم پی وی تلگرام بود 😂😅
کنت مونت کریستو
۲۹ دی ۱۱:۵۴
شبکه پویا -نهال هم انگار میخواد بینوایان بزاره.

پاسخ :
اره 😊 من که ندارم اون شبکه رو . واقعا حیف شد ! 
یک بلاگر
۲۹ دی ۱۱:۳۰
منو که می خونی
من ندیدم این کارتون رو ولی گذاشتم تو برنامه ام که ببینم
پاسخ :
تو تلگرام بگو اگه پست گذاشتی برم چک کنم ☹
sina S.M
۲۹ دی ۰۳:۲۸
ببخشید که هیچ وبی رو نمیخونم . ممنونم از همتون که بدون چشمداشت میخونید اینجا رو . 

من رو توی اینستا اگر خواستید دنبال کنید . ^_^ 
(بپرسید) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان