یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

پرل هاربر

گمشو ! سر کاری بود ! 

+ با شخص مورد نظر بودم ! خودش فهمید :^)
 [البته بعید میدونم انقد مخ تو کلش باقی مونده باشه 😂]  

+ پست جدید احتمالا در راه باشه ولی حالا نمیدونم (این عکس پایینو خودم ساختم خیلی وقت پیش ، باورم نمیشه یه زمانی انقد فارسیم افتضاح بوده !) 


sina S.M
هویجوری :-)
۳۱ فروردين ۲۰:۳۴
😂منظورم بالاترین خودم بود،حداکثر خودم،نه که صد باشه،
اتفاقا پارسال خیلیا صد زدن،البته شاید تو کنکور ریاضی کسی صد نزده باشه😋
دیالوگ همون دختر ترسناکه :/
پاسخ :
ای بابا جوابم پاک شد ! قسمت شد دیگه تموم کنیم گفت و گو رو 😂 :دییی
هویجوری :-)
۳۱ فروردين ۱۹:۰۱
آورین آورین،پس اونقدرام با جمله بندی فارسی غریبه نبودی:))خداییش دیالوگ دختره خیلی باحاله😅😆
امممم خودم...بالاترین درصد ممکن^__^
پاسخ :
بالاترین درصد ممکن چیه ؟؟ ده سال یا بیشتره که کسی ادبیاتو صد نزده بعد یهو تو اومدی صد زدی ؟ 😂
دیالوگ کدومشون ؟ البته حق با توئه در واقع فقط یه دختر تو تصویر هست ولی فکر نمیکردم کسی متوجه بشه :دی 
هویجوری :-)
۳۱ فروردين ۱۷:۵۶
جا داره بپرسم ادبیات چند زدی تو کنکور؟😆
پاسخ :
یکی از بالاترین درصد هام 😎 هفتاد ! 

حالا خودت چند زدی ؟:دی ( یا چند خواهی زد ؟!)
پرهام :
۳۱ فروردين ۱۲:۳۴
راست میگی زیاد گفتم! شرمنده. باید کنار بیام با این موضوع، rip old sina#
ولی اون بزرگوار جدا یه چیز خاصی بود تو بیان. خودت چون سینایی نمیتونی درک کنی! بعد نتیجه گیری خبیثانه هم نکن، همچنان خوبی فقط حیف که کم پست میذاری :/
پاسخ :
اتفاقا اون موقع تو زندگی اجتماعیم هیچ هنری نداشتم و حتی میترسیدم سوار مترو و تاکسی بشم ! الان تو کشور غریب تو یه روز سوار قطار و اتوبوس و مترو میشم تا برم اونسر شهر ! حس میکنم با عرضه ترم ! 😁 

راستی یه داستان بلند دارم مینویسم حدود ۲۰ صفحست . فک کنم برا همونه اینجا کم مینویسم . 😐
پرهام :
۳۰ فروردين ۲۳:۴۶
چقدر دوست داشتم این پست رو آقا! یه لحظه اون سینای منحصربه فرد و ددمنشیانه نویس سالهای ۹۳ تا ۹۴ برام تداعی شد:))))
پاسخ :
بیخیال پرهام دیگه ول کن اون سینا رو 😂 هرجا میخوای ازم تعریف کنی میگی "شبیه سینای قدیمی شدی" ! میدونم این در کل یه تعریفه ولی نمیدونی چه برداشت های خبیثانه ای من ازین حرف میکنم 😁😉


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان