یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

آهنگ "زندونی" - محسن لرستانی




فکر میکنم شدت غمی که این اهنگ داره رو الهه ناز هم نداره ... 

و جزو معدود مواردیه که متن تاثیر واقعی و عملی خودشو روی شنونده میذاره و فقط یه چرتی نیست که با هارمونی و ریتم موزیک جور بیاد . و حتی اونقدر این متن قویه که تونسته بر خلاف جهت جریان تند ریتم موزیکال و شاد حرکت کنه و اون جریانو هم به صورت بالقوه تبدیل کنه به یه جریان غمگین . به شدت غمگین !!! 


البته قسمت های پایانی اهنگ زبانش عوض میشه و دیگه شور سابقو نداره ولی خب این ارزشش کم نمیکنه . 


ادم دلش میخواد یه جرمی کنه بره زندان و این اهنگو گوش بده ... ! £_£

sina S.M
میم . الف
۱۹ خرداد ۱۰:۳۵
واااااع !!! D:
پاسخ :
تو کی ای ₩_₩
Pary darya
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۱۹
((= نمیدنم به دل نمیشینه
پاسخ :
😒=))
Masi Rika
۰۲ ارديبهشت ۱۰:۳۲
اشتباه میکنی!^^
https://www.aparat.com/v/kldVF/آهنگ_بچه_ننه_با_صدای_محسن_لرستانی_..._Baby_Mama
رفتم پیداش کردم،مال دوران گوشیای سونی اریکسونه این!:))

اصلا گوش نداده باشم نه فک نکنم!😀

پاسخ :
چیو اشتباه میکنم ؟؟ :دی تنکس بابت لینک 
Masi Rika
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۳۹
دلم خون شد یه اندی میذاشتی پشت بندش لااقل!-_-
ولی خب با اینکه شدت غمش از الهه ناز بیشتره ابدا موافق نیستم!😶
این همون محسن لرستانیه که یه موزیک ویدئوی درب و داغون داشت اسمش بچه‌ننه بود بعد توش میخوند آی دختری أی آی بی حیای آی؟!
پاسخ :
من ایرانی گوش نمیدم کلا ! نمیشناسمش فقط همین اهنگشو شنیدم ! 

راستشو بگو خواننده ایرانی ای هست که تو اهنگشو گوش نداده باشی تاحالا ؟ 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان