یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خوش‌امدی :)

بازگشایی وبلاگ قدیمیت رو تبریک میگم پرتقال 😁 انشالا که چرخش بچرخه . 


اینم اهنگ امیلی به مناسبت برگشتت 😊 

و یادمه یه زمان خیلی تو فازش بودی امیدوارم هنوزم باشی :/ ! 


دریافت







کامنت های یوتیوب رو میخوندم . یه نفر نوشته بود این اهنگ هم غم‌انگیزه هم شاد . 


فکر میکنم جمله درستی بود. :) 


فکر میکنم فضای وبلاگم هیچ وقت انقدر غم انگیز نبوده ولی در عین حال خوبه ! 😂

 و اینکه فضای وبلاگ هیچ ربطی به زندگی شخصیم نداره پس دشمن ها لطفا شاد نشوند الکی :دی 

sina S.M
פـریـر بانو
۰۲ مرداد ۲۲:۳۱
نه چیزی نشده. خیلی‌ها رو آنفالو کردم صرفا چون زیاد بودن ستاره‌های روشن کلافه‌ام می‌کرد ولی خب هرچندوقت یه بار بهشون سر می‌زنم. :)

:))

آره من کمابیش‌ در جریان این مسائلی که گفتی هستم چون پست‌هات رو می‌خوندم. نه حالا چون اونه... هرکس دیگه‌ای بود همین رو می‌گفتم. آخه اونچه که باید می‌گفتی رو گفتی و ما خوندیم. به نظرم رها کردن جریان بهتره چون شفاف‌سازی کردی قضایا رو. اگر می‌خواستی نشون بدی سرشت طرف رو خب نشون دادی. به عبارتی رسالتت رو انجام دادی دیگه. حالا این دیگرانن که تصمیم می‌گیرن باهاش دوست بمونن یا نه و... . :دی

این نتیجه‌ای که گرفتی برام قابل احترامه و موافقم باهاش.

نه ربطی به دختر بودن و محبوبیت نداره. اصلا فرض کن پرتقال نبود. دختر نبود. پسر بود. حرف من اینه که از یه جریانی گفتی و روشنش کردی. حالا هی اشاره کردن بهش و پیگیر بودن سودی نداره. 🤔

:)))

:دی
پاسخ :
پیامت رو شنیدم حریر ! 
انشالا کامنت های دیگه ای هم ازت ببینم ، درباره موضوعات مختلفی که تو این وب هست و میشه بهشون کامنت داد ! 

😊
פـریـر بانو
۰۲ مرداد ۲۰:۴۲
مگه مشکلی پیش اومده  بود که برم و دیگه نیام! :))
فقط وقت نمی‌کنم زود زود به همه سر بزنم. 

چرا؟


من مخالفت نمی‌کنم. قبلا هم مورد تاییدم نبود ولی چیزی نمی‌گفتم. ولی خب به نظرم اینطور رفتاری واسه نوجوون‌هاییه که تازه احساس بزرگی بهشون دست داده و افتادن تو فاز دوستی و دشمنی و شروع یا به هم زدن روابطشون. اینکه گفتم بچه‌بازی هم کمی مزاح بود و هم بیشتر منظورم به پست قبل بود. آخه جدا شدن. تموم شد رفت. اینکه یکی دیگه پست بذاره و ازش بگه خیلی عجیبه برام! البته این نظر منه و اگه جایی جز اینجا بود نمی‌گفتم چون دست کم می‌دونم مدیر اینجا آدم بی‌جنبه‌ای نیست که یکی نظرش رو رک بگه و بهش بربخوره. ؛)

مرسی مرسی. ^_^
پاسخ :
آره فکر کردم مشکل پیش اومده بود چون متوجه شدم که دنبال نمیکنی اینجا رو دیگه. (هرچند قبول دارم این مدت فعالیت منم توی وبلاگ کم بود و خب عادی بود که سر نزنی )

اگه مخالفت نیست پس اسمش چیه ؟ اتفاقا حق داری مخالفت کنی حق آب و گل داری اینجا، تازه هم دانشگاهی هم که هستی ! :دی

خب جدا شدنشون شاید از نظر یه آدم بی اطلاع به من ربطی نداشته باشه ولی خودش هم خوب میدونه که ربطش به من چیه :! من حال ندارم تمام ماجرا های قبلی رو بگم ولی حس میکنم اون کار مسخره ای که با من کرد و اومد شماره موبایلشو بهم داد در حالی که اصلا ازش نخواسته بودم و اومد عین یه ماری که دور طعمه خودش میپیچه منو به خودش وابسته کرد و هر روز با هام حرف میزد بعدم آره به خاطر هر دلیلی اومد و گفت برو پی کارت من شخصیتم عوض شده و اینا. خب این آدم نهایت بیشعوری خودشو نشون داده و باید باهاش برخورد بشه تا بقیه هم درس بگیرن اینجوری با زندگی ملت بازی نکنن. 

خیلی خوشحالم که این آدم که تاحالا با تعداد بیشماری پسر در ارتباط بوده و همشونو هم از دست داده بازم نمیتونه یه رابطه رو تا تهش نگه داره و این نشون دهنده اینه که این روشای دوستی هرتکی جواب نمیده و خب لاقل بقیه که میخوان وارد این جور روابط بشن حتما باید سابقه طرفو بررسی کنند و نباید عین فیلم هندی برن جلو (هر چند فیلم هندی منطقش از روش بعضی ها بیشتره ! :دی ) 

برامم مهم نیست که چون دختره و قلبش حساسه و توی بیان کلی خاطر خواه و طرفدار داره پس باید هواشو داشت. چه آدمایی بودن که حق باهاشون بوده و هیچ طرفداری نداشتن و چه ادمایی بودن که محبوب دل همه بودن ولی کثیف ترین فطرت ها رو داشتن.

راستی به نظرم من نوجوانی هستم که حس بزرگی بهش دست داده :)  اصلا هم چیز بدی توش نمیبینم :دی بقیه پیرمرد و پیرزن من نوجوان ! چی از این بهتر :)))))))

خواهش !  D:
פـریـر بانو
۰۲ مرداد ۱۹:۳۵
سلام

بعد مدت‌ها اومدم وبت رو خوندم. همینطور می‌خوندم و می‌گفتم به به چه پست‌های خوبی تا رسیدم به این پست. اینجوریه که هی بزرگ می‌شی ولی رگ بچه‌بازی‌های این شکلیت نمی‌خسبه! :))

حالا خودت چطوری؟ امیدوارم اوضاع نویسندگیت اونطور که گفتی بد نباشه. موفق و موید باشی ؛)
پاسخ :
سلام حریر ! فکر نمیکردم دوباره ببینمت این ور ها $_$ چی شد تصمیم گرفتی بیای ؟ 😂

خب تا بوده افشاگری از پرتقال توی این وب بوده و هیچ وقتم قرار نیست بره فقط از شکلی به شکل دیگه تغییر میکنه ! 

و جالبه که با اینکه جدیدا خیلی ملایم هم شده ولی کسی مثل تو که در برابر مدل های خیلی خشن ترش هیچ مخالفتی نداشتی حالا دربرابر یه خوش امد گویی ساده داری نظر مخالفت رو میگی و بهش میگی بچه بازی ! :) 

منم امیدوارم موید باشی ^^
بهــ ــار..
۳۰ تیر ۰۸:۰۵
سلام :))
پاسخ :
سلام ^^ خبری نیست فقط گفتم یکم دور هم باشیم 😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان