یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

خطاب به سام وان

توی بخش نظرات پست "سبزی پاک کن ها" یا همون پست قبل یه سبزی پاک کن گویا بهش برخورده و اومده کامنت گذاشته که اره تو توهم متمدن بودن داری و متمدن واقعی ما ها هستیم و این حرفا . من نمیدونم برا چی اینکارو ‌کرده.


احتمالا فکر میکنه زندگی توی خونه حوض دار وسط یه داهات با کلی مرغ و خروس و اینا همون بهشته . غافل از اینکه اگه یه روز هندزفری رو ازش بگیری باید به زور سرم زنده نگهش داری .



شاید یکی از دشمنان قدیمی هست که هنوزم که هنوزم وبه منو میخونه تا از توش سوتی پیدا کنه و هنوز متوجه نشده که نظرات من باهاش فرق دارن و خب متاسفم که نمیتونه این حقیقتو بپذیره که برخی ادما سبک زندگی دیگه ای رو انتخاب میکنن و بنا نیست چون صرفا خوش اخلاقن همه کاراشون با تمجید مواجه بشه ! 


با این حال من تعحب میکنم که هنوزم این بیشعور ها که یه پست ساده در باره ی انتقاد به دنیای سنت زده ی بعضی بلاگرا و به طور کلی بعضی مردم ایران یا جهان براشون انقد هنجار شکن و کوبنده هست که میان ناشناس پیام میذارن و متلک میپرونن ! خوشحالم البته که ابراز دشمنی هام به این صورت در اومده یه زمانی تهدید به مرگ دریافت میکردم 😂😂😂 



این اهنگم ربطی به این پست نداره ! مخاطب اصلیش آراگل هست که یادمه اخرین بار از یکی از اهنگ های یکی از پست ها خوشش اومده بود . ببخشید بابیت دیرکرد جواب ! این اهنگی که اینجا گذاشتم از همون گروه / آلبوم هست . این رشته اهنگ ها تولید فرانسه هست و برای ساختشون مدت زیادی صرف شده. اسم آلبوم : soul machinist 

بقیه اطلاعاتشم با سرچ این عبارت تو گوگل پیدا کنید 🙂 و اون آهنگی هم که خوشت اومد از همین البومه و اینا :! 




sina S.M
Fa Ella
۳۱ مرداد ۰۳:۲۹
این پست رو که دیدم یاد جوونیام افتادم. خیلی جوونیام.
وقتی کسی کامنت ناخوشایندی برام می ذاشت میرفتم یه پست در نکوهشش می نوشتم... مدتها بعدش، وقتی کسی اینکارو میکرد ناراحت میشدم اما سعی می کردم یه جور نرمالی جوابشو بدم... و الان؟ صرفا وات‌اِور گویان ازش رد می شم.

لذا، بی خیال واقعا
پاسخ :
منم خیلی کم اینکارو کردم ولی گفتم مثل با کلاس ها بیام به خاطر یه کامنت یه پست کامل بنویسم !

😁 میگم میای کلا بیخیال نفس کشیدن بشیم ؟ 😂
هلما ...
۲۲ مرداد ۰۰:۴۶
خوبم :)
شما خوبی؟!
پاسخ :
بله ! 🌷🙂
هلما ...
۲۱ مرداد ۱۲:۵۳
سلام :)
خوش اومدین.
پاسخ :
سلام هلما خوبی 
آراگُل ‌‌
۱۶ مرداد ۲۳:۱۰
وحشتناک بود!
اون یکی دوست داشتنی تره.
مرسی ((=
پاسخ :
خاهش :دی 

راس میگی دقت نکرده بودم لامصب چقد ترسناکه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان