یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

بندر مدرن

وقتی میگفت تو این شهر زندگی کرده ام میتوانستی از چشم هایش بخوانی که حرفش از آن حرف هاست که از درونش میجوشد . 


اشاره کرد به منطقه مدرن روبرویمان . بندری که چند سالیست به یکی از مدرن ترین مناطق کپنهاگ بدل شده . معماری پست مدرن و آپارتمانهای چندین میلیارد کرونی ‌. من که از دیدن آن خانه هایی که حتی توی گوگل هم عکسشان پیدا نمیشد کلی ذوق زده شده بودم ، لحن تلخ و خشک آن مرد برایم مانندی پارادوکسی بزرگ بود . 


- من اینجا بزرگ شدم . یه زمان به جای همه این خونه ها منطقه خالی ای بود که بچه ها میومدن و بازی میکردن . 


بعد گفتم که الان منظره مدرنی به شهر داده و به نظرم بدک نیستند . 


- فکر کردی هر یه اتاق تو اینا چقدر از اب در میاد ؟ برای یه اتاق کوچیک باید چند میلیون کرون بدی . شهر روز به روز شلوغ تر میشه و هر سال کلی دانشجو میان . این خونه ها مگه قابل استفاده برا دانشجو هاست ؟ 


غم بزرگی تو چشم هایش بود . 

سیگارش را پرت کرد گوشه و ای گفت : کاری نمیشه کرد ... 



sina S.M
حسین ژوان
۱۷ شهریور ۱۶:۲۹
د بدبختی همینه هر پیشرفتی لزوما باعث خوشبخت شدن ادمهای اون منطقه نمیشه شاید اصلا باعث بشه برن بیرون...الان خونهای چند میلیاردی میسازن ولی خالی برای چی خدا میدونه!
پاسخ :
بله
Masi Rika
۱۶ شهریور ۱۵:۰۷
بهش بگو سیگارشو به گوشه ای پرت نکنه
پاسخ :
ازین کامنتای پست مدرن نذار !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان