یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

های پاتریک


پست اخر وب بهار(ه) : 


عرضم به حضورتون که کسایی که شماره‌ی من رو داشتن، از این به بعد در جریان باشن که اون خط دیگه دست من نیست و واگذار شده و درحال حاضر هیچ خطی ندارم. 

ضمناً این وبلاگ تا چهل و هشت ساعت دیگه حذف می‌شه و «بهار پاتریکیان» برای همیشه از وبلاگ و وبلاگ نویسی، حاشیه‌هاش و هرچیزی که بهش مربوط باشه کنار میره و تحت هیچ عنوان دیگه‌ای و در وبلاگ دیگه‌ای هم، به فعالیت ادامه نمی‌ده.

پ.ن: مواظب خودتون باشید خلاصه. :)


این پست اخر وبشه . شاید وبش پاک بشه و این پست دیگه قابل نمایش نباشه پس من با کپی کردنش در این قسمت بهش زندگی مجدد میدم :! 


حس میکنم یکی از دوستام تصمیم گرفته اتونازی انجام بده ! انقدر از رفتنش ناراحتم که در واقع ازش بدم اومده ! فرض کنید کسی که تصمیم بگیره خودکشی مجازی کنه در واقع داره دوستی های مجازی شو هم میکشه . در واقع من یه جورایی دارم به قتل میرسم به دست این ادم . پس چرا باید دیگه برام مهمه باشه ؟؟ مگه اینکه خیلی دیوانه باشم که عاشق قاتلم باشم ! 


فقط فکر میکنم همونطور که یه زمانی یه پست رمز دار دربارش ساختم و به گفته خودش باعث شدم اون روز گریش بگیره ، حالا هم حس میکنم بهتره همزمان با مرگ مجازیش خاطر نشان بشم که باهاش دوست خوبی شدم و خیلی جالبه ادم با کسی که یه زمانی دشمن بوده یهو دوست بشه میتونید کلی به اون دعوا های قبلی بخندید (معمولا برعکسه شه که زیاد اتفاق میفته و دوست ها دشمن میشن که چندان جالب نیس ! 😂) 


یه مدتی هست که تو فاز افسردگی شدیدی هست . یا حداقل من این رو حدس میزدم.


یادم میاد یه زمانی چقدر ارزوم این بود که این روز خدافظی واقعی واقعیش برسه ...

 الان اون روز رسیده ولی من دیگه ارزوم عوض شده یعنی برعکس شده ! 


های پاتریک . های به دانمارکی هم سلام میشه هم خدافظ !^^ خواستم یه خدافظی اسپشال باشه 😐 کاز یور سو فاکینگ اسپشال ^_^ 



تصویر ابتدای پست : فردریکسن رهبر حزب سوشال دموکرات دانمارک . صرفا چون روش کراش دارم عکسشو گذاشتم 😁 چند روز پیش تو فستیوال جوانان اومده بود پونزده دقیقه صحبت کرده بود. خبرش دیر رسید دستم مگرنه شانس دیدنشو داشتم از نزدیک که متاسفانه بر باد رفت 😐 این خانم به شدت ضد مهاجراست برا همین خیلی برام جالبه ببینم واکنشش چیه وقتی یه مهاجر رو ببینه که طرفدارشه (مثلا الکی انگار من از سیاست خیلی سرم میشه !) 😂


sina S.M
حسین ژوان
۲۷ شهریور ۲۳:۲۳
اگه ملاقات اتفاق میفتاد.خانم فردریکسن با همین نگاه برمیشگت میگفت:هوم!وات د فاز؟
پاسخ :
:/
Poker Face
۲۱ شهریور ۱۴:۱۴
علیرغم مشکلای زندگی معمولیش این کنکور لعنتی کم بود اضافه شه به خودشو افسردگیاش :| 
ظاهرا یه مدت با همه دعوا داشتی بعد خوب شدی :|
پاسخ :
نه من خوب نشدم ! بهار خوب شد !! 😂 
me ...
۲۱ شهریور ۱۱:۵۰
من از کجا بدونم های پاتریک اسمشه؟؟؟
آدم از عنوانت چجوری بفهمه؟ تازشم از پست بهاره زیر عکسه معمولا آدم توجهش میره به عکس نه نوشته زیرش :)))
پاسخ :
نه اکسپت نشد 😂😁
me ...
۲۰ شهریور ۲۳:۳۵
اون قسمت پست آخر بهاره رو ندیدم! یه لحظه فکر کردم خودت می خوای بری:|(
اون دوست وبلاگ نویست رو نمی شناختمش اما آرزوی موفقیت و خوشبختی براش دارم.
پاسخ :
دیگه خیلی خنگی ها 😂 هم تو عنوان اسمشو اوردم هم اول پست گفتم که از وبلاگ اون کپی کردم 😐 😁😁😁 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان