یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

امتحان گند زدم ولی خب قبول شدم

آره میدونم خیلی مسخرست که سگ بزنی و بعدم با نمره E قبول بشی ! ولی دو تا چیز . 

استادمون خیلی حرومزاده وار امتحان گرفت ! آخه کجای دنیای امتحان پا تخته ای میگیرن ! آخرین باری که امتحان پاتخته ای ازم گرفته شد کلاس چهارم دبستان بودم و یه معلم عجیب و غریب داشتیم که به جای اینکه بهمون دیکته بگه میووردمون پای تخته و میخواست کلمه هایی که بلغور میکرد رو براش مینوشتیم به صورت قطار ! بهش میگفتن دیکته پا تخته ای. 


حالا فرض کن همون تخته سبز رو بهت بدن با یه تیکه گچ و حتی تخته پاک کن هم در اختیارت نذارن و با کف دست مجبور شی پاک کنی ( بله درباره سیستان بلوچستان حرف نمیزنم درباره ی اروپاست )  بعد ازت بخوان تابع های جاوا رو بنویسی ! کلا یه دقیقه وقت داری برنامه ای رو روی تخته بنویسی که معلم دقیقا توی ذهنشه ! خب معلومه مسخره میشه دیگه . بعد تازه با همه اینا من اماده بودم ولی خیلی اتفاقای دیگه دست به دست هم دادن مثلا کلا فقط 30 درصد کلاس پاس شدن درحالی که توی آزمون تستی که قبلش گرفته بود همه پاس شدن و فقط یه نفر نمره E گرفته بود. 


خب حالا بگذریم اصلا نمیخواستم درباره ی امتحان حرفی بزنم ولی دیدم یکی از دوستان جویا شده بود گفتم این لحظه رو ثبت کنم ! :دی 


 




sina S.M
سنا
۳۰ دی ۱۸:۰۷
استادمون خیلی حرومزاده وار امتحان گرفت ! 
این جمله بسی ملموس بود :))
داغ دلم تازه شد :|

بدترین نوع ممکن از انواع امتحان رو دادی :) 
پاسخ :
این ادبیات اخرم کار دستم میده ! :))
میم کاف
۲۳ دی ۲۰:۲۷
همون ده شدی در واقع؟؟؟!!!
شیرینترین نمره که دهه😉
پاسخ :
برو بابا ! :دی 
Afshin ✘
۲۳ دی ۲۰:۱۸
نمیدونم چرا این امتحان همیشه زد حاله
من که هیچوقت حال نمیکردم
حالا رو کاغذ یه چیزی اینجوریش دیگه بی معنیه آدم آرامش نداره از دست اینا
پاسخ :
ًًضد حال :دی 

ولی ادم به خودشناسی های جالبی میرسه قبل امتحان ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان