یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

شاملو معتاد

" هر کسی یه پنچری ای داره " 

این جمله رو مصدق میگه ! (مصدق آدمیه که اسمش زیاد تو این وبلاگ هست و این حرفا ، هر بار که نمیتونم توضیح بدم کیه ، از آوردن اسم کوچیکش خودداری میکنم ولی همین بس که این مصدق مورد نظر من اون مصدق نخست وزیر معروف نیست . به قول خودش "مصدق نفت کش !" :دی ) 


جملش وجد آوره . . . داشت شاملو رو تحسین میکرد و منم گفتم " شاملو معتاد بوده ها " ... اونم این جمله رو تحویلم داد . 

نمیدونم این جملات حکیمانشو از کجا در میاره ولی من واقعن برای دادن چنین جوابی باید یه ده دقیقه ای فکر کنم . 

بدی بحث کردن در اینه که آدما فرصت زیادی برای فکر کردن راجع به چیزی که میگن ندارن . باید کلمات مناسب رو در اسرع وقت به کار ببری و یادت باشه چیزی رو از جا نندازی ... چه بسیار مواقعی بودن که متوجه شدم میتونستم جواب دندون شکنی بدهم که طرف مورد بحث کاملن به من تسلیم شه . 


راستی یه آهنگ لامصب پیدا کردم و این حرفا ... خیلی باحاله و این حرفا ... کلن این حرفا . وستش یارو از قصد صداشو شبیه صدای خروس میکنه ( مثل وقتی که حنجرتون میگیره و صدای خروس میده ) بعد اینجاش خیلی فازه و این حرفا ... (:)


یکی از افرادی که نظر داده به این وبلاگ نظر جالبی داد " آهنگای خارجی گوش نمیدنم چون با فرهنگ ما جور نیست "

 ( عینن این نبود . کلیتش این جمله بود . میتونید اصل نظرو از پست قبلی بخونید ) 

خب پاسخ من به ایشون واضحه : "حق با شماست ." خودم هم قبول دارم آهنگای خارجی امروزی درصدی از مستهجنات (!) توی خودشون دارن . مثل I will never let you down ... (: 

ولی راستش ما اینجوری حال میکنیم (this is how we do) و نوجوان ها و افرادی عام این جور موسیقی رو بیشتر میپسندن تا موسیقی سنتی ایران یا خواننده های پاپ ایرانی ... درسته که موسیقی سنتی گاهن مست کننده است (!) و موسیقی پاپ ایرانی هم شاید به مذاق خوش بیاد ولی ما یه چیز شاد (Happy) میخوایم ! پدر و مادرای بخت برگشتمون که با موسیقی جنگ و انقلاب که به معنای واقعی " غم انگیز " هستن بزرگ شدن و الان هم فقط موسیقی رو برای گریه کردن و احساساتی شدن گوش میدن .!!! حقیقت همینه (نیست ؟ مثال نقض ارائه دهید.) 


کاشکی یه روز یه بمب اتمی بیفته روی رشت ... لاقل اینجوری بلاگ یکم خلوت میشه ... والا تو این سه چار ماهی که بلاگ رو میشناسم وبلاگی نبوده که یه جورایی با رشتی ها هماهنگ نباشه . :دی 


sina S.M
ماجده
۱۷ شهریور ۱۳:۰۸
نظرمو در مورد گوش دادن به این فاز موسیقی در جواب نظرتون تو گوش ماهی گفتم...
الان یادم افتاد
مجتبی
۱۰ شهریور ۱۶:۲۷
آهنگ خارجی خوب هم داریما
پاسخ :
من که کلن میگم همه آهنگای خارجی خوبن ، البته اگر نوحه های انگلیسی رو دور بندازیم :دی 
منا مهدیزاده
۰۹ شهریور ۱۴:۵۸
مدله تایپمه ... به زبانه فارسی چه ... ؟! :پی
پاسخ :
گیر دادی ها :\
منا مهدیزاده
۰۹ شهریور ۱۴:۲۲
الان من نفهمیدم مشکلش چی بود !‌
پاسخ :
مشکلش عه بود ! 
منا مهدیزاده
۰۹ شهریور ۱۱:۵۱
هه منم یه مصدق میشناسم انقد خوب بحث می کنه .. ! :دی

در جواب نخوندنه فرهنگ هم جا داره بگم که الان فرهنگه ما "شکست عشقی زیر بارون" عه مثلن که هی توی آهنگای مختلف هست این قضیه ؟!
یا اصلن اگه بحث آهنگ های رکیک و به قول شما مستهجن انگلیسی باشه که والا ۱۰۰ برابر بدترشو تو همین رپ های فارسی داریم ... !
هر چند به نظرم کسی که همچین حرفی زده لابد ماهواره روشن کرده و یه موزیک ویدیو با کلی دختر و پسر دیده اون وسط و یه نتچ نتچ ای کرده و زده یه کانال دیگه ... !
پاسخ :
"شکست عشقی زیر باون" عه ؟ یعنی الان تن پدر زبان فارسی توی گور لرزید ( خدابیامرزتش یکی دو ماه پیش زنده بود ، الان حتمن به جز استخوان چیزای دیگری هم ازش مونده )
رسول رحیم نیا
۰۶ شهریور ۱۷:۳۰
سلام
یه سری آدما کلا برای بحث آفریده میشن و شما تا بخوای باهاشون رقابت کنی کلی ازشون شکست میخوری.
شاید مطالعه ی زیاد بتونه بهت کمک کنه که بهتر بحث کنی
سنا ر...............
۰۶ شهریور ۱۱:۰۰
سلام
سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه"س"بر شما مبارک باد.
پاسخ :
:)
سام
۰۵ شهریور ۲۱:۰۰
جوون
خوب می نویسی
کمی پراکندگی در نوشته هات می بینم که موجب می شه نتونم به مقصود واقعیت پی ببرم
اگر اونقدر که فکر می کنم جوون باشی می شه به آیندت در نویسندگی امیدوار بود
پایدار باشی
پاسخ :
لطف دارین و این حرفا ! تا الان که نوشتن به اندازه ی یک چراغ مطالعه برام سود داشته ( داستانم شد دوم منطقه و این حرفا ) 
مح تیموری
۰۴ شهریور ۲۱:۱۸
سلام.
با تبادل لینک موافقید؟
لینکم کن.
بعد خبر بده.
پاتوق هواداران مهرداد صدیقیان
http://mehrdadsedighian.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان