یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

ضد زن

توی مترو نشسته بودیم که بحث شروع شد. مردی بود ۳۷ ساله که بوی عطرش مستم کرده بود. با یک بافتنی آبی و پوستی آفتاب دیده و همیشه خندان. چمدان بزرگی که مزاحم پایم بود ، مال او بود.


به رفیقم گفت : متاهلی ؟ 

-نه .. تا ۳۰ سالگی دنبال این غلطا نمیرم .

خندید و گفت : 《والا منم تو ۳۰ سالگی رفتم الان عین سگ پشیمونم . 》

مرا میگویی ؟ میخندیدم ، ولی حسی به من میگفت بیشتر باید گریه کنی تا خنده. 

گفتم چند سالتان است ؟ 

همراهش به شوخی گفت ۳۱ ... یعنی خواست بگوید ازدواج انقدر بد است که یک ساله پشیمان شده ولی خودش گفت ۳۷ سالم است و یه بچه ۶ ساله هم دارم.

بعد جملات شیطانی ای درباره زن ها بر لب راند . 


آنقدر که گفتم نمیترسی این ها به گوشش برسد ؟ 

میگفت : 《زن ها جونورند. اصلا یه سری چیزای خاصی اند.

)در حین گفتن این جمله دستانش را طوری در هوا تکان میداد که انگار دارد درباره نوعی خاک نامرغوب حرف میزند .. ) زنها رو باید پایین نگهشون داری مگرنه خوردت میکنن. من الان از تایلند برمیگردم. برای اینکه زندم بذاره باید تا میرسم خونه بگم چقد بد گذشت و همه چی زهر مارم شد اونجا.. اگر اینارو نگم میگه : رفته بودی خوشگذرونی ؟ 


اومده به من گفته منو بیشتر دوس داری یا مادرت رو ؟ مسلمه که شما و هر مرد دیگه ای مادرشو بیشتر دوست داره .... لعنتی امسال باید براش ماشین بخرم .. حکایت رفیقمون که خودش پیکان داره زنش ۲۰۶ ... 


به زن اگر رو بدی مادرتو *** 》


بعد با خودم گفتم یعنی چند تا زن در حوالی من وجود دارند که شوهرانشان در غیابشان اینگونه حرف میزنند؟؟


sina S.M
E||a :פ
۰۱ دی ۱۸:۴۸
بهرحال این یه بخشی از زندگی متاهلیه برای عموم مردم. یجورایی تاپیک محسوب میشه مثل امروز هوا چقدر گرمه.

حتی دسته ای هستند که حس میکنن با زدن این حرفا تو جمعای مردونه، بقیه فک می کنن که اون خیلی باحاله. یجورایی حرف زدن پشت زنها، نقطه ی مقابل زن ذلیلیه که بعضیا فوبیای قرار گرفتن تو این دسته رو دارن. البته که این رفتارها بیشتر تو جمع همکارا و اینا اتفاق میوفته که همش چش تو چش ن. 
پاسخ :
حرفای اون مرد از ته دلش بود ! اصلا هم این اقا همکار نبودن با ما . یه مسافر غریبه مترو بود  :/ چرا باید جلوی چار تا دانشحو قمپز درکنه ؟ کسی که تازه از تایلند اومده نیازی به مطرح شدن نداره ! بیشتر میخواست نصیحت کنه که ما هم راه اونو نریم شاید چون از ما خوشش میومد .


علیـ‌ تَرین :)
۱۷ آذر ۲۲:۳۸
من حس میکنم مرده خیلی کصافط عنتر بوده! :دی
خب رفته تایلند؛ فلان دیده، از زنش سیر شده! معلومه این حرفا رو میزنه! :دی
ولی کلا ... هیچی! چی میشه گفت! 

:)
پاسخ :
علی ترین ؟؟؟ لقب جدیده ؟؟ بابا تو یه موقلگعیت استیبیل بمون دیگه ‌..
منم فکر کنم رفته اونجا هوایی شده :دی 
Bahar Alone
۱۷ آذر ۱۵:۵۱
شایدم زنش دست بزن داشته:// شاید خخخ
پاسخ :
داداچ داری اشتباه کامنت میدی 😂😂 دست بزن کجا بود 
Miss. Cherry🍒
۱۷ آذر ۱۵:۰۴
مردی ک اینجوری حرف بزنه دودمانش بر فناست!!!
فاطمه (خط سوم)
۱۷ آذر ۰۱:۴۴
چه بد :(
اما به حرفش راجب ازدواج نکردن گوش نکن
دلیلی نمیشه تز کسیو که بد مسیریو رفته و بد کسیو واسه ازدواج انتخاب کرده بپذیریم
من که از هیچکدومشون طرفداری نمیکنم چون همونقدر که مرد بد دیدم، زن بد دیدم :))
پاسخ :
نمیدونم .. 
مگ خودت ازدواج کردی که میگی حرفشو گوش نکن ؟ #استفهام‌انکاری

شاداب **
۱۶ آذر ۱۱:۱۰
اصلا نمیخوام بگم تقصیر مرده است یا زنه یا کی!.. چون مهم نیست!! و من هم از چیزی خبر ندارم!
مهم اینه که عاقبت ازدواج اینجوری بشه خیلی وحشتناکه...
بلد نباشی زندگی مشترک رو مدیریت کنی همین میشه!.. یا اینکه از اول درست انتخاب نکرده باشی... ربطی به 30 سال و 25 سال و کمتر و بیشتر نداره!
امیدوارم توهیچ زندگی همچین اتفاقی نیفته که زن و شوهر به این مرحله برسن!
بای پولار
۱۵ آذر ۱۷:۵۳
مهم نیست طرف رفته چیکار کنه! معمولا توی اینجور زندگیا زن و مرد پشت سر هم کلی بار همدیگه می‌کنن.
یه جوری از آقاهه دفاع میکنی انگاری نسبتی داری باهاش یا اینکه خبر داری از کل زندگیش. از کجا معلوم زنش اینقدر که این تعریف کرده بد نباشه!
خوبه قاضی نشدی :دی
پاسخ :
تو هم خوبه متهم نشدی ! چون جواب سوالا رو نمیدی :دی

دفاع میکنم چون دلیلی برای دروغ گفتن نبود تو حرفاش . چارتا غریبه تو مترو پیدا کرد باهاشون درد دل کنه. چون نمیخواست قضاوت شه . شاید منم اشتباه کردم که درد دلاشو اوردم در یک محیط اکادمیک در معرض تفسیر قرار دادم 
گمـــــــشده :)
۱۴ آذر ۲۱:۵۰
این که یه مرد می ره بد زنشو پیش غزیبه ها یا حتی آشناها می گه خیلی بده
خیلی بد
:|
پاسخ :
شما هم فکر میکنی ایراد از مرده بوده ... :/ مثل الباقی دوستان 
بای پولار
۱۴ آذر ۲۱:۴۱
گفتم از این جور حرفا نه دقیقا خود این حرفا ! :))

اینکه پشیمونه و مردا چی کارن و فلانن. الان شوهرم رفته تایلند هرزگی و من اینجا ...
کلی حرف میشه شنید از زنه اگه خوب تصورش کنی!
پاسخ :
خب یارو رفته بود تجارت کنه :/ شما خودت زنی ؟ :دی
Bahar Alone
۱۴ آذر ۲۱:۱۲
این چطوری با اون زنه ازدواج کرده؟؟:||
پاسخ :
خودش هم گفت کاش به جاش یه کار دیگه میکردم ‌.. که نمیشه گفت اینجا (ولی تو مترو میشد گفت !!)
بای پولار
۱۴ آذر ۲۰:۰۸
ازدواج ناموفق همینه نتیجه‌ش. قطعا زنش هم از این جور حرفا رو می‌زنه در غیابش...
پاسخ :
چجور حرفایی ؟! اینا حرفهایی بود که فقط مرد میتونه بزنه :/ 
Haa Med
۱۴ آذر ۱۸:۵۴
چه زن و چه مرد هر دو سر تا پا یه کرباسن.
نمیشه گفت این جنس بهتره اون یکی بد.
پاسخ :
بله ولی نظر اون آقا چیز دیگه ای بود 
Poker Face
۱۴ آذر ۱۷:۳۶
:(حرفاش شاید یا زیاده روی بوده یااینکه یه مشکلی این وسط هست!مسلما وقتی رابطه ای بدون مشکل باشه خانوم همه فکر و ذکرش نمیشه پول و خوش گذرونی!خانوما لطیف تراز این هستن که قبل از اینکه کسی اذیتشون کنه بخواند اذیت کنند!البته تربیت هم موثره!ولی این شاید زیاده روی بوده!
پاسخ :
حرفی ندارم ! 
پاییزِ سالِ بعد
۱۴ آذر ۱۶:۵۷
آره زن های اینجورکی هم پیدا میشن،من تو دانشگاه و سفرهای دانشگاه زیاد دیدم، دخترایی که فقط اهل خرید بودن،خوره ی خرید و لباس و بدلیجات با آب و تاب هم برای هم تعریف میکردن و من حالم از اینکه باهاشون هم اتاق بودم بهم میخورد، یبار همکلاسیم گفت از اینکه شوهرش هوای مادر شو داره زورش میاد.
پاسخ :
هوممم 
masi Rika
۱۴ آذر ۱۵:۱۲
این پست بیشتر ضد مرد بود تا ضد زن!! :)
پاسخ :
بهرحال حرف دلش بود !! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان