یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وحید خزایی بلاکم کرد+چت نباشیم

از وقتی فرجه های امتحانات ترم شروع شده دیگر شب ها خابم نمیبره.
دیشب برای اولین بار رفتم ببینم وحید خزایی کیه . دیدم داره میرقصه و یکم گوشت چرخکرده رو تفت میده . منم ۴۰ بار به اون پست کامنت دادم : ریده تو ماهیتابه #_# 
نتیجش این شد که ایشون منو بلاک کرد . 
وحید خزایی علیرضا رو هم به دلیل مشابه بلاک کرده بود. علیرضا زیر همه پستاش هشتگ #اسکل‌ها‌را‌معروف‌نکنیم  زده بود 😂😂 
تازه از افتخارات علیرضا اینه که صفحه رسمی پادشاه عربستان هم بلاکش کرده :/ 
دیشب تا ۶ بیدار بودم و بعد از اینکه وحید خز منو بلاک کرد رفتم توی پیج افشین . سگ مصب چیزای خنده داری میسازه . 
کلاس داستان نویسی امروز رو نمیرم چون واقعن ریده میشه به فرجه ی امتحانات . تا الانم اعصابم از دست یک رتبه ی بیست هزاری خورده و نمیدونم تا کی قراره اینطور باشه . شیطونه میگه ببندمش به رگبار :/ 
ولی خب حس بدی به ادم دست میده وقتی یک نفر که منو شما خطاب میکنه ببندم به رگبار ... البته تعابیر مختلفی از رگبار هست. مثلا تعبیر بادمجون دور قابچینیش اینه که من همین الانم طرفو بستم به رگبار. بستگی به جنبه ی طرف هم داره . مثلا کسی که یه بار بهش کفتم اف برتو باد و زد زیر گریه مسلمن ادم نرمالی نیست و لزومن اسم رگبار براش رگبار تلقی میشه . 
یاد یه خاطر اینستایی افتادم ... یه زنی که خیلی وقت بود پست های همو لایک میکردیم سر یه شوخی مسخره توی کامنت دونی ها منو بلاک کرد. یعنی من گفتم با این جلف بازی ها بتون شوهر نمیدن ها . اونم خندید و بلاک . منتها نمیدونست من رو قضیه بلاک حساسم 😂 من رفتم با پیج محرمانه اینستام توی پی وی طرف و چند تا فحش ابدار بهش دادم و گفتم حالا دلم خنک شد منو بلاک کن . 
بعد طرف برگشت و حرفای عجیبی زد [تم فیلم ترسناک] : من فکر میکردم شما آدم مودب تری باشید. واقعن دیدن این فحش ها که توسط شما گفته میشه برام عجیبه . من حساب کردم شما هنرمندید و اینها .

جالبه که این ادم با این وجود منو بلاک کرده بود . منم بهش گفتم که اگر من با شعورم چرا بلاک کردی و اینها. 

بعد برگشت گفت هیچ وقت این فحش حرامزاده رو به کسی نگو چون ممکنه طرف مادرش رو از دست داده باشه . و بعد اون اکانت محرمانه رو هم بلاک کرد. 

من گفتم که همه فحشام از روی شوخی بود ولی خب فایده ای نداشت . وقتی یکیو به رگبار ببندی هیچ راه بازگشتی نیست. 
صبح دیروز پاشدم و دیدم یک خانوم چت ، سه تا کامنتی که زیر پست بلند و بالاش دادمو پاک کرده بعد هم بهم خصوصی گفت : نپرس چرا .. دلم خواست .

واقعن به کجا داریم میریم . اه . اون از سولانژ گاو که من یه کامنت طنز براش فرستادم و یه حمله انتحاری کرد به وبلاگم اینم از این که معلوم نیست سنتی رو با صنعتی زده که من بعد از ماه ها تعقیب کردن وبلاگش و خوندن پست هاش و کامنت گذاشتن اینجوری باید ازش ری‌اکشن ببینم . 
شاید تغصیر منه که تلاش میکنم با رتبه بیست هزار کنکور دمخور بشم . این ادم اگر جنس تفکراتش به من نزدیک بود رتبه کنکورش لاقل در تعداد ارقام با من یکی بود . #دوهزار 

__یکی میشه #مرسی‌اه رو توضیح بده ؟ به جز مرکبات لطفا :دییی
___نقاشی از خودم jeremybrett هم بازیگر مورد علاقمه و ربطی به عکس اون دختر اسکل نداره
___عکس اول یه مدل روسی عه که دراینجا سعی داره خودشو شبیه sia کنه . و این شخص تنها کسی بود که بعد از اینکه نقاشیشو کشیدم ، به جای به‌به و چه‌چه بهش انتقاد کرد :/ 
sina S.M
خانم والیوم
۱۷ دی ۱۶:۲۰
چقد اتیش میسوزونی بشین یه گوشه عین بچه ادم :|
چکار مردم داری فش و فش کاری :|
نقاشیت خوشگله چقد :|


پاسخ :
قابلی نداش ! 
دلم خاس :) چشش کور میخاس بلاک نکنه 
لیمو ترش🍋
۱۷ دی ۱۲:۴۸
بالاخره ب همنوع من توهین کردین...:/

پاسخ :
اونجاست که سکویی میگه : خفه خون !!
هَشت حَرفی
۱۷ دی ۰۲:۴۶
اقتضای سنتونه. حل میشه انشالله!
پاسخ :
وای چه کامنتای حرص در آری میدی . خجالتم خوب چیزی عه . 
من مامانمو امروز بلاک کردم اعصاب ندارما ..
هَشت حَرفی
۱۷ دی ۰۰:۲۷
زمین میخوری با این فرمون که جلو میری برادر :)
پاسخ :
فکر کردی زمین نخورده ها الگو هامو تشکیل میدن ؟! و خیلی دلم میخواد مثل اونا باشم ؟؟؟

۲۰ روز دیگه عمر وبلاگم ۴ رقمی میشه و من مغرور ترین آدم بلاگستانم :)
زهرا هستم
۱۶ دی ۱۶:۲۴
مرسی اه از بزرگترین دختر اینستا سپیده :|
در تعجم این همه پلاسی در اینستا و شخصیتای بزرگشونو نمیشناسی :))

پاسخ :
گرفتم ! راستش من از بعد کنکور گوشیو گرفتم. تو فاز instawars هم نیستم خداروشکر ! اگر بودم تاحالا یه بار پیج سرین رفته بودم :)) 
میم _
۱۶ دی ۰۹:۲۱
احساس میکنم زود ناراحت میشی و واکنش نشون میدی.
امیدوارم ناراحت نشی از حرفم،واقعا دوستانه گفتم.
پاسخ :
چی‌بگم ، خودمم میدونم ... شرمنده 😶 :(

+ البته تو دنیای واقعی اینجوری نیستما ‌. اونجا چون اجبارا باید رابطمو حفظ کنم حساسیت کمتری به خرج میدم :) اخیرن دعوایی با یکی از دوستای دانشگام داشتم که از مجازی شروع شد . البته قبل ازینکه جدی بشه من فیصله اش دادم. ولی میخوام بگم اینقد این محیط مسمومه و پتانسیل دعوا درش هست. 
لیمو ترش🍋
۱۵ دی ۲۲:۲۹
من ب نشانه اعتراض ب توهین ب مرکبات سکوت میکنم!!!:/
پاسخ :
عاقا بخدا منظورم تو نبودی 😂😂😂 چه تصادفی ! 
masi Rika
۱۵ دی ۲۲:۱۴
گوشت چرخ کرده تفت میده! =))))))))))))))))))))))))))
واقعن افتخار بزرگیه وحید خزایی و دنیاجهانبخت و امثالهم آدمو بلاک کنن! :|
پاسخ :
خیلی افتخار 😂 ینی رامبد دستشو گذاشت رو شونم ازین کمتر حس غرور داشتم :پییییی
ناشناس
۱۵ دی ۲۰:۳۶
تقصیر :/
پاسخ :
عامدانه بود:پی 
## Alone
۱۵ دی ۱۹:۵۰
اون نقاشیا رو خودت کشیدی؟:||
پاسخ :
یه دونه نقاشی بیشتر نیست [پوکر با چشمان بسته]
علیـ‌ تَرین :)
۱۵ دی ۱۸:۵۹
بیا منو فالو کن بلاکت کنم بخندیم :|
پاسخ :
اتفاقا ازین شوخیا زیاد باهام شده :// مرسی 😂
مرتضی معادی
۱۵ دی ۱۷:۲۰
بلاک اینا هم داستانیه واسه خودشا !
ولی جدای از اینا من خیلی شخصیت آدما رو با معیارهای رتبه درسی ، اندازه ی قد ، شغل پدر و غیره نمیسنجم . البته شاید توی فضای مجازی سخت باشه کشف یه معیار جدید !
نمیدونم والا!!!
پاسخ :
رتبه رو با قد همتراز میدونید ؟ واقعن که ! شغل پدر هم جزو چیزای انتسابیه نه اکتسابی . 
ویژگی های اکتسابی مثل رتبه کنکور لزومن معیار نامناسبی برای سنجش ادم ها نیست. مخصوصن توی مجازی که نمیشه از عضلات صورت و طرز نگاه کردن متوجه طبقه اجتماعی ادم ها شد. دیدی خودتم بش اشاره کردی :)
وی :)
۱۵ دی ۱۷:۱۰
واقعا فحش "حرامزاده"
حتی ب شوخی هم نباید گفته بشه:/
پاسخ :
واقعا که اره . ولی اینجا داریم درباره مجازاً حرف میزنیم . نه واقعا ؛)
پرتقالِ دیوانه
۱۵ دی ۱۷:۰۶
آدم رو شوووخییی به کسی که بلاکش میکنه فحش میده آخه؟:/
پاسخ :
نه نوازشش میکنه :/ 
پرتقالِ دیوانه
۱۵ دی ۱۷:۰۵
حیف من که میخوام ازلاعاتم رو در اختیارت بذارم :/
پاسخ :
میخام ببینم ینی من خاننده دیگه ای ندارم ؟؟ مرسی‌اه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان