یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

موج آنفالو برای فالو شوندگان فیک :)

این استراتژی جدید من است. تابحال راضی بودم به اینکه تعداد کامنت ها بیشتر از ده تاست ولی الان متوجه شدم هر نظر دهنده دو الی سه کامنت میدهد و با یک حساب سر انگشتی تعداد کامنت ها در واقع همان کمتر از ده تا از آب در می آید ... منو بگو نشستم ۵۶ تا وبو دنبال کردم ! به قول شاهین نجفی زهی خیال خام (اگر گفتی کدوم عاهنگش بود؟؟:)) ) حالا باید بشینم ۲۰ الی ۳۰ تا وب رو آنفالو کنم ببینم بازم همین وضع هست یا نه 

عکس : ظاهرش هم کودکانه نیست چه بگویم از باطنش ، فرض کنید ۱۱ شب است و آنقدر هوا سرد است که انگشت هایتان داغ شده اند و انگار توی آب جوش دارند قل قل میجوشند ... 


بعد بخواهید از این وسیله ترسناک بروید بالا ! میدانم برای بچه ها طراحی شده ولی بعلت سردی هوا نمیشد طناب هایش را محکم بچسبم . تازه یه کاپشن دست و پاگیر هم پوشیده بودم و تازه تازه باید حواسم میبود که گوشیم به همراه هدفونی که در گوشمه به اون طنابا گیر نکنه و تو اون تاریکی نیفته و گم و گور بشه . 


لذا با همه این استرس ها و از اونجایی که نمیتونم همزمان رو چند تا چیز تمرکز کنم و مثلا حواسم باشد در عین اینکه خودم سقوط نمیکنم ، گوشی ام هم سقوط نکند ، فقط تونستم تا طبقه اول برم . اون میله هه رو محکم گرفته بودم و سرم داشت گیج میرفت . هنوز یه طبقه مونده بود . اول چند تا عکس گرفتم و یه تلگرام چک کردم بعد عزمم را برای رفتن به طبقه بعد جزم کردم دیدم نه باید برگردم :دی ناموسن ترسناک بود . اون موقع فهمیدم ترس از ارتفاع دارم. نمیدونم چرا اینقدر دیر باید اینو میفهمیدم . 

اون شبکه شبکه های دورش هم ظاهرن جهت سقوط کردن بچه ها طراحی شدن ولی اونقدر فضای خالی تور هاش عظیمه که فیل با صاحابش ازش رد میشه نمیدونم اینا رو برای چه سن و سالی ساختن :/ 


حالا به بحث اصلی میپردازیم : 

حکایت اینستاگراممه که ۴۰۰ نفرو فالو کردم و ۲۵۰ تا هم فالور دارم بعد ۶۰ تا لایک در رویایی ترین حالته ! یعنی وقتی نقاشی خیلی خیلی قشنگ میذارم با کلی هشتگ تازه ۶۰ تا لایک میخوره تازه ۴۵ تا از اون لایکا متعلق به افرادیه که اصن منو فالو نکردن و به خاطر دو کیلو هشتگی که زیر نقاشی درج کردم میان و لایک میکنن . ینی تو حالت عادیش من یه عکس بدون هشتگ بذارم شاید ۱۲ تا لایک بخوره. اونم از جانب ۲۵۰ تا فالور ... حالا دختره لب و لوچه شو عین عنتر در میاره ۲۰۰ تا لایک میخوره (همون نقاشی ای که تو پست وحید خزایی بلاکم کرد ... گذاشتم رو از رو این کشیدم  ) 


اکثر کسایی هم که نقاشیامو خوششون میاد و لایک میکنند خارچی ها هستند . ایرانی جماعت اصلن تو این فازا نیست . همشون پلاسن تو پیج دنیا جهان بخت و اون یارو اسگله کیه ؟ اره ندا یاسی ..‌ 

چند وقت پیش رفتم تو پیج ایوانکا ترامپ دیدم دیگه کامنت ایرانی جماعت به چشم نمیخوره ... راسته که میگن باد اورده رو باد میبره ها .

sina S.M
Poker Face
۲۰ دی ۱۹:۳۸
:// اینستای منم در همین حد داغونه:/
مگه مجبوری از اون بری بالا؟
پاسخ :
فالو کن :/
פـریـر ...
۱۹ دی ۲۲:۳۶
استیج؟ :))) کلا چون من واسه کم چیزایی حرص میخورم به همه هم همین پیشنهادو می کنم که حرص نزنن :))

خواهش می کنم :) می دونین بلاگر باید با وبلاگش و مخاطباش زندگی کنه. وقتی اینکارو کنی طرفتو می شناسی. در درجه ی اول شخصیت خودت مهمه اما بعدش مخاطبت! یعنی باید بدونی با هرکس چطور رفتار کنی! شما الان میتونی پیش یه آدم متدین و متعصب رو دینش از مشروب و خوردنش و فاز گرفتن و خماری و اینا صحبت کنی؟ نه خب! چون طرف قاطی می کنه! :)) یا برعکس قضیه! به یه مشروب خور دله دزد بگی نماز بخون و روزه بگیر و هی براش حدیث و آیه قرآن بخونی! چی میشه؟ یکی دو بار باهات هم کلام میشه بعد میذاره میره چون حوصلش نمی گیره و چیزایی که تو میگی با عقیده ش جور نیست. قضیه ی "عزیزم" هم همینطوره! مثلا منِ پسر نمیشه به یه دختر چادری که کلیییی معتقده و ... بگم عزیزم! چون بهش بر میخوره...حالا شاید من منظوری نداشته باشم و این کلمه برام یه چیز عادی و روزمره باشه اما خب...برای اون اینطور نیست. حالا صرفا بحث دین نیستا...هرکی عقایدی داره... منِ نوعی نباید خودمو به خاطر دیگران تغییر بدم اما می تونم به موازات اونا حرکت کنم و یه جاهایی کوتاه بیام :)
خب چه کاریه آدم تو مکالماتش متلک بگه؟ :/ :))) نمیشه همینجوری آروم و ریلکس و معمولی باشیم ینی؟ :))

:: اوهوم درسته :دی کم می بینین چون کمن واقعا! الان تو خانواده ها رو نیگا...اولویت رشته های بچه هاشون تجربی ریاضیه! آیا همه اون طوری که بچه هاشونو به سمت تجربی سوق میدن به سمت هنر میدن؟ تو فامیلو نیگا کنیم چندتا هنرستانی هست؟ دیگه از همینجا بگیرین تاااا بالاها بالاها! کم شدن دیگه. حیف واقعا :/

و اینکه نه اینستا ندارم :( و خب اگه داشتم هم فعلا تعطیل بود :)) ایشالله بعد کنکور میرم اینستا تا نقاشیتونو ببینم! ^_^
زهرا هستم
۱۹ دی ۱۹:۴۳
1. رادیکال شاهین نجفی
2. معمولا در صورت لزوم کامنت میدم و نظر بیان میکنم پس نمیدونم جز کدوم دسته ات قرار میدیم
3. من  با 3800 فالور 400تا لایک دارم پس خیلی چیز عجیبی نیست این روزا همه حال و حوصله دار نیستن! من جمله خودم که اصلا حال نمیکنم دیگه پست بزارم تو اینستا حتی فالو کنندگانم اکسپتشون نمیکنم :)) میزارم پشت در بمونن!
پاسخ :
۴۰۰ تا لایک ؟ خب منم حاضرم ۲۰۰ میلیون فالور فیک داشتم ولی تعداد لایک هایم از صد میزد بالا ! کم انتظاری نیست ناموسن :/ 

+ جزو دسته ی متقین قرار میگیری ای خواننده ی جدید 😂
Haa Med
۱۹ دی ۱۷:۴۴
عکس اولی رو دیدم گفتم این چیه؟ بعد فهمیدم :-))
باد آورده رو نسیمی میبره.
زهیر خنیاگر
۱۹ دی ۱۵:۲۳
اون تیکه شاهین از آهنگ رادیکال بود :)
چه انعطافی داری تو اون حالت تلگرام و اینا رو چک کردی :دی
دادا بیخیال لایک و کامنت اگه علاقه داری به این چیزا فکر نکن اگه خودت خوتو تحسین کنی دیگه نیاز به لایک و کامنت و تحسین دیگران نداری !
پاسخ :
راستش من برام کامنت و خواننده و مهم نیست ولی خب عادم باید منصف باشه . نمیشه که من ۵۰ وبلاگو دنبال کنم بعد هیچ کدومشون یه سر خشک و خالی نزنن اینجا که ... :)
والا من هرکیو فالو میکنم به خاطر اینه که بشه خواننده ام مگرنه دروغ چرا همین الان هم عزم و اراده اینو دارم که همرو آنفالو کنم :/ اونقدر کتاب نخونده دارم !
 وبلاگ خوندن ناموسن مطالعه محسوب نمیشه زهیر ‌... 
میم _
۱۹ دی ۱۴:۲۷
باع مهم دل خودت هست نه که چندتا لایک بخوری اینا
اونا رو هم که حس میکنی بی معرفتن،دیگه براشون معرفت نگذار
به همین سادگی و خوشمزگی :)
پاسخ :
قضیه اینستاگرام برام جدی نیست البته . اصلا لایک برام مهم نیست !! پیشنهاد میکنم بیان هم این امکان مسخره رو برداره :))
پرتقالِ دیوانه
۱۹ دی ۱۴:۱۱
وای سینااااا
چقدر جا من خالی بوده تو اون پارکهههه
اصن عشق کردم اینو دیدم
من میخوام برم ازین بالااااا
چقدر ارتفاع خونم کم شده :((((((
چند تا طبقه بود در کل؟
وای فکر کنم با تو اصن نمیشه رفت شهر بازی :/
بی هیجانِ بدبخت :دی
من که کلا حس خوبی به این دختره ندارم :دی
پاسخ :
۳ طبقه ! جات خالی نبود ناموسن سرد بود :(
بی هیجان چیه بابا تو کل پارک فقط من بودم و اغذیه فروشه ... ملت در خواب غفلت بسر میبردن(میبردید :دی) 

منم حس خوبی ندارم ! :) ولی ازش بعنوان مدل نقاشی استفاده میکنم!
פـریـر ...
۱۹ دی ۱۳:۳۲
حالا اینقد حرص نخورین :)) 
طی این همه سال بلاگر بودنم تو سایتای مختلف بلاگفا و بلاگ اسکای و حالا هم بیان...یه چیزی رو خوب فهمیدم...اینکه باید تو وبت خودت باشی و به مخاطبت احترام بذاری و مخصوصا به انتقادها و پیشنهادهایی که میدن فکر کنی و اگه خوبن عملیشون کنی...اینطوری میشه که مخاطبا زیاد میشن...اونایی هم که یه روز میان یه روز دیگه نیستن رو هم براشون همون قدری احترام قائل شی که برای مخاطبای همیشگیت میشی :) اینا صرفا تجربه س...شاید برا من جواب داد ولی برای شخص دیگه ای جواب نده ولی درکل گفتن تجارب از فایده خالی نیست :))

:: هی از نقاشیاتون میگین و من هی دلم بیشتر آب میشه که چرا نمی تونم ببینمشون :))) نقاشی عشقه...همه کسی نمی تونن درکش کنن...همونطوری که یه آهنگ رو همه گوش میدن اما نمی شنون...هنر چیزیه که همه نمی تونن اونطور که باید بفهمنش...باید روحت درگیر باهاش بشه تا درکش کنی...واسه همینه که آدمای هنرمند همیشه یه وجه متفاوتی از دیگران دارن و همین اونا رو عجیب و خاص جلوه میده :) ملت ما فاصله گرفتن از چیزهایی که باید...البته هنوزم افرادی هستن که ما رو امیدوار کنه! که فهمیده ها هنوز نمردن :))
پاسخ :
نویسنده باس حرص بخوره دیه ! اگر غیر از این بود که کاملن بی دغدغه میشست عین ۷۰ میلیون هموطنش استیج میدید 😂 

ممنون از گفتن تجربیاتتون ! حالا که داریم شتکی با همین فرمول میریم جلو ! ببینیم چی میشه ... مشکلم ازونجایی شروع شد که معیار های من از اخلاق با اکثر ادما فرق داره . مثلا یه عزیزم به یکی گفتم طرف دعوا کرد و یکی از خواننده های ثابتمو از دست دادم ... همون زازو راست کار منه  ! حالا نمیخوام بگم مدینه فاضلست ولی من شنیدم خیلی متلک گویی توی محاورات رسمی و اداریشون عادی و رایجه ... بابامم رفته بود یه چیزای عجیبی تعریف کرد اصن 

اینستا نداری ؟ اگرم داری باید بذاری کنار و به کنکور بچسبی :دی بعد کنکور یه اینستا بریز و بیا پیجمو ببین . همه نقاشی هام اونجاست . (نه چیز دیگه ای :/)

+ همون" هنوزم افرادی هستن که" .... اگر نبود الان نقاشی ها میلیارد دلاری خرید و فروش نمیشد :دی یعنی همیشه یه کسایی بودن که هنرو بدرکن ! فقط نمیدونم چرا من خیلی کم میبینم تو این دوره زمونه ... ینی میرم کلاس داستان نویسی اونمقداری که درباره فیلم و سریال بحث میشه درباره کتاب بحث نمیشه .. نقاشی هم یه همچین وضعیتی داره گویا ... 
sina S.M
۱۹ دی ۱۳:۲۲
ویرایش پست : الان که نگاه میکنم میبینم ۲۰۰ تا نه !!! ۶۰۰ تا !! عن :/ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان