یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

موسولینی من باش



هدایتم کن . 


آنگونه که میخواهی .



من ایتالیای تو هستم . 


از فرانسه و انگلستان غبطه بخور ، و با مردی که تازه به کوچه آمده و شاخ شده ، هیتلر ، روی هم بریز 



شنیده ای او کشورش را آباد کرده . 


به آنجا سفر کرده ای و قلبت به آتش آمده که چرا تو نیز با من همان نکردی که هیتلر با آلمان کرد . 


با او دست به یکی شو ... اما ، من که میدانم . تو هیچ استعدادی در جنگ نداری 



آفریقا را از دست بده . نیرو هایت را به کمک هیتلر در شوروی بفرست .‌ بگذار متفقین سیسیل را بگیرند . 


گذاشتی تکه پاره شوم . همان هیتلر حالا شمال مرا گرفته . دردت چه بود که این گونه مرا رهبری کردی . 


حالا تو زندانی ای . در خاک من . 


طولی نمیکشد که هیتلر تو را فراری میدهد . و تو باری دیگر بر تکه شمالی من حکم میرانی ، جمهوری سالو ، اما این شانس که هیتلر به تو داده دوامی ندارد ...


میخواهی به سوییس پناهنده شوی ، حالا اوضاع را وخیم میبینی ... آن زن که همراه با او فرار میکنی ، پتاچی، به من خیانت کردی ؟ من ایتالیای تو بودم حالا چه وقت معشوقه بازیست . 


حقت است .. 


پایت به خاک سوییس نمیرسد . مردمی که خودت بر آنها رهبری کردی تیربارانت کردند ... حالا جسد له شده ات را به قلب من می آورند ، میلان ، جایی که جادوی فاشیسم در گوشم خوانده شد و مست شدم و دیدم توی کچل ، سوارم شده ای . و دیدم ایتالیای تو شده ام ... 


حالا تو را در میلان از پا اعدام میکنند و من میخندم ... و باقی مردمت هم میخندند ... اما خنده من ، با آنها فرق دارد .. 


زیر لب زمزمه میکنم 


دیدی آن ترک ختا دشمن جان بود مرا 

گرچه عمری به خطا دوست خطابش کردم ... 



sina S.M
فاطمه (خط سوم)
۲۰ مرداد ۰۲:۴۷
اینارو خودت نوشتی؟؟؟
خیللیی خیلی خوب بود و خوشم اومد
پاسخ :
بل + مقسی^^
maryam !
۰۱ مرداد ۲۱:۵۲

خیلی خوب نوشتی ...

دیگه حرفی ندارم !

پاسخ :
:)
Masi Rika
۰۱ مرداد ۰۱:۲۸
چقدر لذت بردم...
پستو با آهنگ یکشنبه ی غم انگیز کالمارپال خوندم...چیز محشری شد!!
http://bayanbox.ir/download/44380768949585937/Kalmar-Pal-Szomoru-Vasarnap.mp3
پاسخ :
همون اهنگی که میگن کلی باش خودکشی کردن ^^ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان