یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

او یک اسطوره در میان دوست هایم است

جمله بالا را خرداد ۹۳ در لابلای این پست نوشتم . 


خدا میداند چند تا پست و نقل قول از اس ام در این وبلاگ هست . آنقد دوستش داشتم که نام کاربری ام در اینجا با او عجین شده . SINA S M 


اس ام مخفف اسمت بود ! مصدق ! 


به یکی از بلاگر ها که همکلاسی دانشگاهت است . بهش سپرده ام خبرت کند که بیایی وبلاگ را بخوانی ! البته میدانم به واسطه بحث هایی که سال پیش داشتیم کلا چشم دیدنم را نداری ولی خب برای من مهم نیست ! این یه فرصته برای خود شناسی خودت :/ و اینکه ببینی اون زمان که تو مدرسه بودیم چه تفکراتی راجع بهت داشتم . 


از طریق کلیک روی برچسب "مصدق" میتونی به مجموعه پست های مرتبط با خودت راه پیدا کنی . البته من لینکش رو اینجا قرار میدم بهرحال. 


من توی انتخاب برچسب ها بی دقتی میکنم و قول میدم اگر بگردی پست هایی که توشون درباره تو حرف زدم زیاده :) 


موفق باشی اس مصدق ^_^





sina S.M
ــ یاس ــ
۰۲ آذر ۲۰:۰۴
بی ربط به این پست بگم میدونم کامنتاشو بستی ولی باید میگفتم بهت چقدر پست خاتمه زندگی خوب بود، یعنی بین تموم پستایی که تا حالا ازت خونده بودم صمیمی و خالص تر بود:) 
پاسخ :
مرسی : )

سخت بود نوشتنش ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان