یک وبلاگ آزاد ! هر انتقادی به جاست.

وز رفتن من جاه و جلالش نفزود




...

بس پند که بود آنگه بر تاج سرش پیدا .

صد پند نو است اکنون در مغز سرش پنهان . 

...



استاد قریشی . ازت یه چیز یاد گرفتم . یه چیزی که خیلی ام خوب نبود . میگفتی همیشه میخوام مثل گدا ها لباس بپوشم  . قربونت برم که انقدر از دنیا و ادماش خورده بودی و بدت میومد که اینو گفتی . البته با اینکه دوستت داشتم یبار دیدی من به حرفت لبخند زدم و بهم تکلیف جریمه دادی . فکر کردی خنده ام از روی تمسخره . ولی از روی این بود که دوستت داشتم .

قریشی . استاد عربی . معروف به خالیبند . 😊 

... 

خداحافظ تا مدتی نامعلوم . (:

sina S.M
یک بلاگر
۲۰ دی ۱۳:۱۸
منم روزهای اینطوری داشتم . صر صحبت رو نه با دختر کره ای بلکه با هم کلاسی های زیادی انجام دادم .
یه پسره بود اهل چچن بود بعد انگلیسی بلد نبود . خیلی خوب بود
ولی خب دوره که تموم شد از هیچ کدومشون خبر ندارم خدایی
معلم گفت برو صبح بخیر رو به زبان خودت روی تخت بنویس رفتم نوشتم مغزش سوخت
ولی یک بار گفت صندلی رو برین بنویسین من رفتم هم فارسی اش رو نوشتم هم فونتیکش برای تلفظ . اون راحت تر بود

پاسخ :
عجب :))
اسمان ***
۱۴ دی ۱۲:۳۰
کجا دوباره پسر؟:((
پاسخ :
خودت کجا
امـ اچـ
۱۱ دی ۱۱:۴۲
خداحافظی چرا؟؟
پاسخ :
سلام :/!
هلما ...
۱۱ دی ۰۹:۳۴
باز چرا خداحافظ؟؟
پاسخ :
سلام :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان